Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ένας Γιαννιώτης από σήμερα στη μηχανή του ΠΑΟΚ

Ο Γιαννιώτης αμυντικός Σωτήρης Παπαγιαννόπουλος που υπέγραψε στον ΠΑΟΚ


Ένας Γιαννιώτης ποδοσφαιριστής θα είναι από σήμερα στη μηχανή του φιλόδοξου ΠΑΟΚ που υπό τις οδηγίες του τεράστιου Άγγελου Αναστασιάδη πάει να κάνει τη μεγάλη ανατροπή στο φετινό πρωτάθλημα της σούπερ λίγκα.

Ο λόγος για τον 24χρονο αμυντικό Σωτήρη Παπαγιαννόπουλο που γεννήθηκε στην Στοκχόλμη από Έλληνες γονείς, μετανάστες στη Σουηδία που κατάγονται από τα Γιάννινα. Ο Παπαγιαννόπουλος ξεκίνησε από τα τμήματα υποδομής της ΑΙΚ Στοκχόλμης, έχει αγωνιστεί και στην Εθνική Νέων Σουηδίας. Παλιότερα είχαν γίνει συζητήσεις να μεταγραφεί στον ΠΑΣ αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τώρα επιστρέφει στο ελληνικό ποδόσφαιρο και στον ΠΑΟΚ, καθώς δοκιμάστηκε τον τελευταίο καιρό ικανοποιώντας τον Άγγελο Αναστασιάδη.


Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

«Μετά την άκρως επιτυχημένη δοκιμή του στις προπονήσεις τησ ομάδας, ο Σωτήρης Παπαγιαννόπουλος υπέγραψε σήμερα το συμβόλαιό του με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ που θα τον κρατήσει στην Τούμπα τα επόμενα 3 χρόνια!
Ο πρώην αμυντικός της Ασιρίσκα υπέγραψε συμβόλαιο με ισχύ από 1/1/2015 ως την 31/12/2017. Ο Σωτήρης Παπαγιαννόπουλος είναι γεννημένος στις 5 Σεπτεμβρίου 1990 στη Στοκχόλμη και έχει αγωνιστεί σε AFC United, Acropolis και Assyriska FF πριν μετακομίσει πλέον στη Θεσσαλονίκη.

Μετά την υπογραφή των συμβολαίων ο ύψους 1,90 αμυντικός δήλωσε: “Είμαι ευτυχισμένος για τη μεταγραφή μου, που αποτελεί το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου. Ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που ενδιαφέρθηκαν για μένα και ολοκλήρωσαν τη μεταγραφή, δίνοντάς μου το δικαίωμα να τους δικαιώσω μέσα από σκληρή δουλειά στο υψηλό επίπεδο που μου προσφέρει πλέον ο ΠΑΟΚ. Προτιμώ να μην πω περισσότερα πράγματα μέχρι ο κόσμος να δει και να εκτιμήσει το τι έχω να δώσω μέσα στο γήπεδο”.»