Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Ο Τσάβεζ εξηγεί γιατί άφησε τη Νάπολι και ήρθε Γιάννινα

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο contra.gr από τον Κριστιάν Τσάβεζ

Ο λάτρης του...κρητικού ντάκου Κρίστιαν Τσάβες "καθάρισε" την Κυριακή τον ΟΦΗ με δύο γκολ. Ενα 24ώρο αργότερο ο άλλοτε παίκτης της Νάπολι μίλησε στο Contra.gr για τη μεταμόρφωσή του προς το καλύτερο, τους μεγάλους στόχους του ΠΑΣ και για το πως φαντάζεται τον εαυτό του 10 χρόνια μετά.

Πέτυχες δύο γκολ χθες κόντρα στον ΟΦΗ. Βλέπουμε την καλύτερη version του εαυτού σου ή μπορείς και καλύτερα;

Αισθάνομαι πολύ καλά είναι η αλήθεια. Αλλά είμαι πεπεισμένος ότι μπορώ και πολύ καλύτερο, μπορώ να δώσω πολλά πολλά περισσότερα στην ομάδα μου. Ελπίζω να συνεχίσω σ' αυτό το επίπεδο.

Μπορεί ο ΠΑΣ να παίξει εφέτος στα πλέι οφ, άρα και στα ευρωπαϊκά Κύπελλα της επόμενης σεζόν;

Δεν πετάμε στα σύννεφα ξέρουμε  ότι είναι δύσκολο. Αλλά επίσης ξέρουμε ότι αν συνεχίσου
με να παίζουμε έτσι, μπορεί και να προλάβουμε μία θέση στην πρώτη πεντάδα. Είμαι αισιόδοξος γι' αυτό.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης σεζόν αντιμετώπισες πολλά προβλήματα τραυματισμών. Τον Ιανουάριο βρέθηκες μία ανάσα από την Κίλμες. Τι έγινε ακριβώς;

Οντως πέρυσι είχα προβλήματα στην ομάδα. Αλλά σας θυμίζω ότι δεν είχα κάνει προετοιμασία και ήταν δύσκολο να φτάσω στο επίπεδο των συμπαικτών μου και εκεί που θέλω. Το ενδιαφέρον της Κίλμες προέκυψε γιατί αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με την κόρη μου στην Αργεντινή αλλά και αυτό τακτοποιήθηκε τελικά. Με το νέο έτος μπορεί να την έχω μαζί μου εδώ στην Ελλάδα.

Θα ήθελες να παίξεις σε μία πιο μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα, στον Ολυμπιακό, τον ΠΑΟΚ, τον Παναθηναϊκό;

Φυσικά, θα μου άρεσε αυτό. Αλλά πρώτα πρέπει να βοηθήσω όσο μπορώ τον ΠΑΣ όπου περνάω πάρα πολύ καλά. Οι οπαδοί, οι συμπαίκτες μου, όλο το σταφ, η πόλη,  οι πάντες μου δίνουν πολλή αγάπη και αυτό δεν είναι κάτι που μπορώ να ξεχάσω.

Όσο παίζεις στην Ελλάδα Κρίστιαν, είχες πρόταση από άλλη ελληνική ομάδα;

Από όσο ξέρω, όχι

Πρόσφατα παντρεύτηκες Ελληνίδα, απέκτησες και άλλη κόρη που γεννήθηκε στα Γιάννενα. Θα ήθελες να μείνεις για πάντα εδώ;

Στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στα Γιάννενα, αισθάνομαι πραγματικά πολύ καλά. Αλλά δεν είμαι ο παίκτης που επαναπαύεται σ' αυτά που έχει, πάντα θέλω να προοδεύω. Οπότε...

Στη Νάπολι γιατί δεν έκανες την καριέρα που ονειρεύτηκες; Ποιο ήταν το πιο σημαντικό πρόβλημα;

Ο,τι δεν είχα θέση στην  ομάδα, στο ροτέισον. Πήρα έτσι την απόφαση να επιστρέψω στην Αργεντινή για να παίξω ποδόσφαιρο. Πάντα, μα πάντα θέλω να παίζω ή, τουλάχιστον, να έχω τις ευκαιρίες μου.

Τι πιστεύεις για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος και των Ελλήνων παικτών;

Το ποδόσφαιρο εδώ έχει να κάνει περισσότερο με την τακτική, δίνεται μεγάλη έμφαση σ' αυτό το κομμάτι. Οι ομάδες τουλάχιστον του υψηλού επιπέδου έτσι παίζουν και σ' αυτό δίνουν προτεραιότητα. Για τους ποδοσφαιριστές, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι έχω να κάνω με πολύ σοβαρούς επαγγελματίες.

Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από 10 χρόνια;

Στην Αργεντινή με την οικογένειά μου, να μπορώ επιτέλους να απολαύσω τις οικογενειακές στιγμές. Ως προς τα επαγγελματικά, θα κάνω κάτι που να έχει σχέση με το ποδόσφαιρο, δεν μπορώ να με φανταστώ κάπου αλλού.

Κάτι τελευταίο. Ποιο είναι τα αγαπημένο σου ελληνικό φαγητό;


Ο ντάκος!