Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Δυναμώνει η Θύελλα, πήρε και Μελιγγιώτη

Στη Θύελλα Κατσικά και ο Νίκος Μελιγγιώτης


Οι μεταγραφές των αριστερών μπακ είχαν την τιμητική τους το τελευταίο διήμερο στα Γιάννινα! Για τη θέση αυτή ο ΠΑΣ Γιάννινα απέκτησε τον Βέλγο Μάρβιν Πίρσμαν και ο ΠΑΣ Θύελλα Κατσικά απέκτησε τον Νίκο Μελιγγιώτη από τον Αχέροντα Καναλλακίου! Ο 20χρονος αμυντικός βγήκε από τις υποδομές του ΠΑΣ Γιάννινα και παρά το νεαρό της ηλικίας του έχει παραστάσεις από το πρωτάθλημα Γ’ Εθνικής φορώντας τις φανέλες του Σουλίου Παραμυθιάς και του Αχέροντα Καναλλακίου. Τη νέα σεζόν θα φορέσει την ιστορική φανέλα της Θύελλας. 

Στη σελίδα της ομάδας ο Νίκος Μελιγγιώτης συστήθηκε ως εξής: «Γεννήθηκα στις 23/5/2000 στα Ιωάννινα. Έχω πλούσιο ποδοσφαιρικό ιστορικό καθώς, έχω αγωνιστεί σε πολλές ομάδες από μικρή ηλικία και σε κορυφαίες κατηγορίες. Αρχικά, ξεκίνησα τα ποδοσφαιρικά μου βήματα από τις ακαδημίες του Α.Ο. Ανατολής μέχρι που να εκδηλώσει ενδιαφέρον η Κ20 του ΠΑΣ Γιάννινα να με αποκτήσει. Επίσης, τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζομαι στην Γ’ Εθνική πράγμα που αποδεικνύει ότι γνωρίζω τις απαιτήσεις και τις δυσκολίες αυτής της κατηγορίας, γνωρίζω όμως και τις αδυναμίες της. Οι ομάδες που έχω αγωνιστεί στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι το Σούλι Παραμυθιάς την σεζόν 2018-2019 για ένα χρόνο, ύστερα στον ΠΑΣ Αχέρων Καναλακίου για την σεζόν 2019-2020. Φέτος έχω κληθεί να υπερασπιστώ με σθένος το γόητρο της ιστορικής Θύελλας Κατσικάς και να δώσω τα πάντα ώστε να διατηρηθεί η ομάδα εκεί που της αξίζει!»


.