Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Ο "Γ.Α.Σ" ανακοίνωσε Παπάζογλου και Λάγκα

Ο ΓΑΣ ανακοίνωσε την απόκτηση των αθλητριών Χριστίνας Λάγκα (φωτο αριστερά) και Βίκυς Παπάζογλου.


Ξεκίνησε το μεταγραφικό παζάρι για τον Γ.Α.Σ (ΓΙΑΝΝΕΝΑ Α.Σ.) με δύο σημαντικές προσθήκες που αφορούν τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ. Και αυτές είναι:  Βίκυ Παπάζογλου (Αρχηγός ΗΡΑΚΛΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ) και Χριστίνα Λάγκα (Αρχηγός ΑΓΣΙ) την αγωνιστική περίοδο 2014-2015 θα φορέσουν τη φανέλα του ΓΑΣ και θα προσφέρουν τις εμπειρίες τους στο νεοσύστατο σύλλογο.

Η καταξιωμένη και πολύπειρη αθλήτρια Βίκυ Παπάζογλου με ύψος 1,86 εκτός από προπονήτρια των ακαδημιών και αναπτυξιακών τμημάτων θα είναι και παίκτρια του «Γιάννενα ΑΣ». Ξεκίνησε την καριέρα της από τον Πανιώνιο σε ηλικία μόλις 12 ετών και στη συνέχεια αγωνίστηκε σε Πανελλήνιο, Πρέβεζα και Ηρακλή Ιωαννίνων. Είναι διεθνής με 105 συμμετοχές, έχει κατακτήσει 2 πανελλήνια πρωταθλήματα γυναικών, ένα κύπελλο Ελλάδας, και 10η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα καθώς και 9η θέση στην Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004. Είναι παίκτρια με μεγάλη εμπειρία προικισμένη με επαγγελματική αλλά και αθλητική νοοτροπία και η απόφασή της να σταματήσει την Α2 Εθνική και να διαλέξει το περιφερειακό πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κατηγορίας αποτελεί μεγάλη τιμή για το σύλλογό μας. Σε δηλώσεις της αναφέρει:
Η Βίκυ Παπάζογλου σε ώρα δράσης. Τη νέα σαιζόν θα φορά τη φανέλα του Γ.Α.Σ.

«Πήρα μια δύσκολη απόφαση να εγκαταλείψω τον Ηρακλή Ιωαννίνων αλλά πιστεύω ότι οι απόψεις μου για τη βελτίωση του αθλήματος ταιριάζουν με αυτές των ανθρώπων του ΓΑΣ που ηγούνται της προσπάθειας αυτής. Αν και αρχικά ήθελα να ασχοληθώ μόνο με τη προπονητική έδωσα παράταση στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις και θα είμαι πλέον και αθλήτρια του ΓΑΣ. Εύχομαι στη παλιά μου ομάδα κάθε επιτυχία. Στη καινούργια μου ομάδα εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρά μας και επιπλέον να τους ευχαριστήσω για το τρόπο με τον οποίο μου συμπεριφέρθηκαν όλο αυτό το διάστημα δείχνοντας ότι η γνώμη μου μετράει για το μέλλον των παιδιών που είναι και το κύριο μέλημά τους. Όσον αφορά τα παιδιά που θα συμμετέχουν στις ακαδημίες μας το βασικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζουν είναι να αγαπάνε αυτό που κάνουν, να έχουν αθλητική νοοτροπία, κάτι που δυστυχώς λείπει πολύ στα σημερινά παιδιά, πειθαρχία, επιμονή και υπομονή και με σκληρή δουλειά είναι σίγουρη η επιτυχία τους. Τέλος θέλω να κλείσω με αυτό που μου δίδαξε η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο του αθλητισμού".

'' Ο σεβασμός κερδίζεται δεν επιβάλλεται''.


Η Χριστίνα Λάγκα είναι και αυτή παίκτρια με επαγγελματική και αθλητική νοοτροπία και  θα ενισχύσει σημαντικά το ρόστερ της γυναικείας ομάδας. Εργάστηκε μεθοδικά με επαγγελματισμό και συνέπεια την προηγούμενη χρονιά με το προπονητή της ομάδας μας Βαγγέλη Ζαρκαλή και θα αποτελέσει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε παλιές αλλά και νέες αθλήτριες που θα ενταχθούν στο τμήμα. Γνωρίζει πολύ καλά τις απαιτήσεις τόσο του προπονητή όσο και των ανθρώπων της Διοίκησης, σέβεται τη προσπάθειά τους και αναγνωρίζει το ενδιαφέρον τους για όλους του αθλητές. Σε δηλώσεις της αναφέρει: «Ήρθα σε ένα σύλλογο ο οποίος αποτελείται από ανθρώπους που πάνω από όλα μας σέβονται ως αθλητές τους. Σέβονται τον κόπο και την προσπάθειά μας και αφιερώνουν αμέτρητες ώρες για το καλό όλων μας. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που διάλεξα τον ΓΑΣ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να βοηθήσω και εγώ την προσπάθεια αυτή. Μαζί με τις υπόλοιπες συναθλήτριές μου, που τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν από το σύλλογό μας, θα προσπαθήσουμε να φέρουμε το ΓΑΣ στη θέση που πραγματικά του αρμόζει. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα του ΑΓΣΙ που μου έδωσε την ευκαιρία να αποκτήσω αρκετές εμπειρίες και να επισημάνω ότι σε ένα σύλλογο αξίζουν ίσης μεταχείρισης και προσοχής και τα δύο τμήματα και ποτέ το ένα τμήμα δεν υπονομεύει την προσπάθεια και τον κόπο του άλλου τμήματος. Τέλος θα ήθελα να ευχηθώ στην καινούργια μου ομάδα να έχουμε μια πολύ καλή πορεία στο πρωτάθλημα που έρχεται».