Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Θετικός στο να ανανεώσει τη συνεργασία ο Γιάννης Πετράκης


Θετικός στο να μείνει στην ομάδα φάνηκε ο Γιάννης Πετράκης


Ο Γιάννης Πετράκης από τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου στο γήπεδο της Ξάνθης φαίνεται θετικός στο να ανανεώσει την άκρως πετυχημένη συνεργασία με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Αυτήν τη πολύ σπουδαία νίκη την αφιερώνουμε στον μικρό Παναγιώτη που νοσηλεύεται στην Αθήνα και περνάει μια περιπέτεια. Ευχόμαστε να είναι γρήγορα γερός και κοντά μας. 

Θέλω να πω ότι είναι πολύ ιστορική η σημερινή μέρα, κατοχυρώσαμε την 6η θέση για τα πλέι οφ, που αν προκύψει οριστικά θα είναι 1η φορά που αυτή η ομάδα θα παίξει στην Ευρώπη. Πραγματικά είναι μια σπουδαία μέρα, γιατί κι άλλες φορές πετύχαμε την έξοδο στην Ευρώπη, αλλά δεν είχαμε τις υπόλοιπες προϋποθέσεις. Αυτή η εικόνα της φετινής χρονιάς συνδυάστηκε με την αδειοδότηση που είναι σπουδαίο για την 'υγεία' και για να υπάρχει επόμενη μέρα στην ομάδα. 

Συγχαρητήρια στον πρόεδρο για την προσπάθεια να εξυγιανθεί η ομάδα, πολλά συγχαρητήρια στους λεβέντες μου για την πολύ σπουδαία προσπάθεια που έκαναν. Μας κάνουν περήφανους, συγχαρητήρια στον κόσμο που έδειξε ότι ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι μεγάλη ομάδα και εκτός έδρας. 

Για το αν πίστευε πριν από 8 αγωνιστικές σε τέτοια μεγάλη ανατροπή: «Την αισιοδοξία μας δεν τη χάνουμε εύκολα. Ήταν εντυπωσιακό αυτό που έγινε. Ποτέ δεν έλλειψε η πίστη, η εμπιστοσύνη στους παίκτες και σ' αυτό που κάνουμε κάθε μέρα». 

Για τη συγκίνησή του στην αποθέωσή του από τον κόσμο: «Λογικό να είμαι συγκινημένος. Η δικιά μας δουλειά έχει γοητεία, αλλά και δυσκολίες. Αισθάνομαι τυχερός που μου δίνεται η δυνατότητα να εισπράττω αυτά τα συναισθήματα. Είναι η πιο σπουδαία μέρα των τελευταίων ετών». 

Για το αν θα μείνει στον ΠΑΣ και τι σκέφτεται: «Πρέπει να φαίνεται από τις πράξεις μου ότι αισθάνομαι Γιαννιώτης. Θα σας απαντήσω μέσα στην εβδομάδα, τη διάθεσή μου την ξέρετε. Θα κρίνετε από τη στάση μου». 

Τι είπε στους παίκτες του μέσα στα αποδυτήρια μετά τη νίκη: «Ό,τι μου βγήκε εκείνη τη στιγμή ως συναίσθημα».