Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Λίλα: Ήταν ο ΠΑΣ που θέλουμε όλοι στα Γιάννινα

Ο Λίλα δήλωσε ότι η ομάδα μπορεί να πιάσει και την 5η θέση


Ο Άντι Λίλα εξέφρασε την αισιοδοξία ότι ο ΠΑΣ μπορεί να πιάσει και την 5η θέση δηλώνοντας τα εξής: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα της ομάδας. Ήταν η ομάδα την οποία θέλουν όλοι οι φίλαθλοι. Είναι μεγάλη νίκη αυτή που πετύχαμε, γιατί και ο Παναιτωλικός έχει καλή ομάδα. Εμείς παίξαμε καλά και αν συνεχίσουμε έτσι στα επόμενα πέντε παιχνίδια, θα φτάσουμε πολύ ψηλά στη βαθμολογία».
Σε ερώτηση αν μπορεί να πιάσει την 5η θέση ανέφερε: «Εγώ θέλω να παίξουμε στην Ευρώπη γιατί η ομάδα έχει καλούς παίκτες, υπάρχει καλός προπονητής, οικογενειακό κλίμα και πολύ καλοί φίλαθλοι. Αν παίζουμε έτσι μπορούμε να πιάσουμε και την 5η θέση. Εγώ θα συνεχίσω να δίνω το 100% των δυνατοτήτων για την ομάδα μου. Αφιερώνω το γκολ στο μικρό μου γιό που ήταν στις εξέδρες».

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ