Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Ο Σπύρος Μουρεχίδης αποχαιρετά την ιστορική Πίνδο Κόνιτσας

Ο Σπύρος Μουρεχίδης αποχωρεί από την Πίνδο Κόνιτσας


Ο Σπύρος Μουρεχίδης είναι ένας παίκτης υπόδειγμα των γηπέδων για το ήθος αλλά και την ποδοσφαιρική αξία του. Και το επώνυμο της οικογένειάς του είναι ταυτισμένο με την ιστορική Πίνδο Κόνιτσας, τη φανέλα της οποίας φόρεσε και αυτός. Όμως μετά από 3 χρόνια λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων αποχωρεί από την θρυλική Πίνδο. 

Έτσι σε γραπτή του δήλωση αναφέρει τα εξής: «Ύστερα από τρία χρόνια απουσίας μου, τον περασμένο Ιανουάριο, μου δόθηκε η ευκαιρία έστω και για τρεις μήνες να συναντήσω παλιούς ποδοσφαιρικά γνώριμους και να αγωνιστώ στην ομάδα της καρδιάς μου. Το διάστημα αυτό έζησα στιγμές και βίωσα συναισθήματα που ποτέ δε θα ξεχάσω.

Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" μέσα από την καρδιά μου προς τους ανθρώπους της ομάδας(Διοίκηση, προπονητές(κυρίους Γιώτη Λαζ. και Παπαμιχαήλ Χρ.) συμπαίκτες), προς τον απλό κόσμο της Κόνιτσας, όπως επίσης και προς τους ''αντίπαλους'' ανθρώπους του ποδοσφαίρου(παράγοντες, προπονητές, ποδοσφαιριστές), είναι το ελάχιστο μπροστά στην αγάπη και το σεβασμό που έδειξαν προς το πρόσωπο και την οικογένειά μου. 

Δυστυχώς, επαγγελματικοί λόγοι μου καθιστούν πρακτικά δύσκολο το να συνεχίσω...  Το σίγουρο πλέον είναι ότι αργά ή γρήγορα οι δρόμοι μας θα ξανασμίξουν...»