Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Ευχαριστίες του Θ. Τζιάλλα για τη Θύελλα Ελεούσας

Αριστερά στη φωτογραφία ο Θανάσης Τζιάλλας που αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της Θύελλας Ελεούσας


Σαν φίλος αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της Θύελλας Ελεούσας ο Θανάσης Τζιάλλας, δίνοντας τη θέση του στο Θανάση Χαρίση Ο άλλοτε επιθετικός του ΠΑΣσε γραπτή δήλωσή του αναφέρει τα εξής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση που μου έδωσε το δικαίωμα να εργαστώ στην μεγάλη αυτή ομάδα που λέγετε ΘΥΕΛΛΑ ΕΛΕΟΥΣΑΣ με την μεγάλη ιστορία το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που μας συμπαραστάθηκαν στις καλές και τις άσχημες στιγμές και ήταν πάντα δίπλα μας και το σημαντικότερο είναι ότι κάναμε και καινούργιους φιλάθλους σε όλη την περιοχή μας. Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου που ήταν δίπλα μου , τον Τάκη Βασιλείου, τον Χρήστο Παππα, τον Αιμίλιο Νούγια, τον Κώστα Βελτσίστα και τον Κώστα Τζιάλλα. Ένα ακόμη ευχαριστώ στον πρώην πρόεδρο Κώστα Γεωλδάση που μου έδωσε την ευκαιρία σε αυτήν την μεγάλη ομάδα. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον καινούργιο προπονητή και φίλο μου Θανάση Χαρίση. Τέλος, το μεγαλύτερο και καλύτερο συναίσθημα το αφιερώνω στα υπέροχα παλικάρια της ομάδας τους ποδοσφαιριστές που πάντα έβαλαν το καλύτερο εγω τους για την ομάδα! Παιδιά σας ευχαριστώ από καρδίας γιατί έκανα πραγματικούς φίλους. Η ΘΥΕΛΛΑ ΕΛΕΟΥΣΑΣ είναι μεγάλη ομάδα.
Με μεγάλο σεβασμό και αγάπη στην οικογένεια της ΘΥΕΛΛΑΣ ΕΛΕΟΥΣΑΣ!
Θανάσης Τζιάλλας».