Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Βιδάλ: Αφιερώνω το γκολ στον Θεό και στην οικογένειά μου στη Βραζιλία

Δεξιά ο Βιδάλ με μεταφραστή τον Κούτρη κάνει δηλώσεις στη NOVA


Ο Ιγκόρ Βιδάλ μιλώντας στη NOVA αφιέρωσε το γκολ που πέτυχε στον Θεό και στην οικογένειά του στη Βραζιλία.
Για τη νίκη του ΠΑΣ τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα το πρώτο μου γκολ με την ομάδα που της έδωσε τους 3 βαθμούς. Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό που μου δίνει τη  ευκαιρία κάθε μέρα να κάνω αυτό που θέλω και δεύτερον ευχαριστώ τον ΠΑΣ που μου έδωσε την ευκαιρία να έρθω στην Ελλάδα και να αγωνιστώ στη Σούπερ Λίγκα».

Για το γκολ που σημείωσε τόνισε: «Ήμουν σε εκείνο το σημείο μόνος μου, γύρισα, είδα το τέρμα καθώς είχα εντολή από τον προπονητή να κάνω σουτ, το έκανα, βοήθησε ο Θεός και η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα».

Για το που αφιερώνει το γκολ τόνισε: «Πρώτα στο Θεό και μετά στην οικογένειά μου στη Βραζιλία που παρακολουθεί κάθε στιγμή τους αγώνες εδώ στην Ελλάδα».

Για το πώς βίωσε τον αγώνα που μπήκε αλλαγή και έβαλε το γκολ ανέφερε: «Πρώτα απ’ όλα πρέπει να πω ότι ήρθα σε μια καινούργια πόλη και χώρα, είμαι μικρός ακόμα και θέλω χρόνο για να προσαρμοστώ. Ευχαριστώ τον προπονητή και το τεχνικό επιτελείο, όπως και τον πρόεδρο που με πιστέψανε. Θα δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου για την ομάδα».

Για το ότι συνάντησε στον ΠΑΣ και παίκτες που ξέρουν τη γλώσσα του ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος που συνάντησα τον Κούτρη και τον Ζάιρο. Ευχαριστώ τον Κούτρη που μιλά ελληνικά και βραζιλιάνικα που με βοήθησε σημαντικά και εκτός γηπέδων, γιατί στην αρχή τα είχα λίγο χαμένα. Επίσης με βοηθά στο γήπεδο, γιατί η μετάφραση των εντολών του προπονητή προς εμένα γίνεται από τον Κούτρη».

Σε άλλη ερώτηση να σχολιάσει ότι το γκολ που σημείωσε θα μπει στον διαγωνισμό για το Best goal της αγωνιστικής ανέφερε: «Μακάρι να βγει το καλύτερο γκολ. Η ουσία είναι ότι κέρδισε η ομάδα, είμαι χαρούμενος που σημείωσα εγώ το γκολ και πήρε τους τρεις βαθμούς. Επίσης αφιερώνω επίσης το γκολ στη Βραζιλία σε μια κοπέλα τη Βικτώρια που είπε να βάλω γκολ και να της το αφιερώσω».

Για να δείτε σε βίνετο τις δηλώσεις ΚΛΙΚ ΕΔΩ