Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα άφησε ο Τσάβεζ

Αριστερά ο Τσάβεζ στο ματς με τον Ολυμπιακό σε μια μονομαχία με τον Μασάντο. Τι θα κάνει στη συνέχεια ο Αργεντινός άσσος; 

Αναδημοσίευση του ρεπορτάζ από την εφημερίδα "ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ"





Πολλά γράφτηκαν και λέχτηκαν τον τελευταίο καιρό για την  παρουσία του Κριστιάν Τσάβεζ στον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ χτες υπήρξαν σενάρια περί ενδιαφέροντος και του Αστέρα Τρίπολη, αλλά ο ίδιος μιλώντας στην ιστοσελίδα sportsioannina.gr για το τι σκέφτεται να κάνει δήλωσε και τα εξής:
«Διαβάζω και εγώ διάφορα. Προσωπικά δεν γνωρίζω κάτι. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΣ. Θα κάνω ωστόσο μία κουβέντα με τους ανθρώπους της ομάδας και τον μάνατζερ μου όταν επιστρέψω για διακοπές στην Αργεντινή».

Ο Κριστιάν Τσάβεζ με τον Άκη Λιούτα στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε στο sportsioannina.gr


Ο Αργεντινός μέσος, καίτοι έχει άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο με τον ΠΑΣ, δεν ξεκαθάρισε απόλυτα από τώρα για το τι σκέφτεται για τη νέα σαιζόν, αλλά όταν ρωτήθηκε αν θα ήθελε να γίνει ο ηγέτης του «Άγιαξ» και τι μπορεί να υποσχεθεί στο  φίλαθλο κόσμο, ανέφερε: «Σαφώς και θα το ήθελα, να γίνω ηγέτης. Αλλά δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Πρωτίστως θέλω να ηρεμήσω και εφόσον βρίσκομαι και την νέα χρονιά στα Γιάννενα θέλω να κάνω μία καλή προετοιμασία και να δώσω και την ψυχή μου μέσα στο γήπεδο». Για το ποιες είναι οι δικές του φιλοδοξίες είπε: «Σκοπός μου είναι να προοδεύω και να βοηθάω την ομάδα που αγωνίζομαι πετυχαίνοντας αρκετά τέρματα». 

Το σημερινό ρεπορτάζ για τον Τσάβεζ της εφημερίδας ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ




Όσο για το τι πρέπει να βελτιωθεί στον ΠΑΣ υπογράμμισε: «Σίγουρα οι εγκαταστάσεις παίζουν σημαντικό ρόλο ωστόσο εδώ βρέχει συνέχεια. Οι άνθρωποι της ομάδας όμως ξέρουν καλύτερα από εμένα τι πρέπει να κάνουν πάνω σε αυτό τον τομέα. Σίγουρα οι καλές ακαδημίες αλλά και οι ξένοι παίκτες που θα δώσουν το κάτι παραπάνω. Για το θέμα που δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο, όπου εγκατέλειψε τον ΠΑΣ και πήγε στην Αργεντινή ζητώντας μεταγραφή ξεκαθάρισε: «Υπήρξε ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα με την κόρη μου. Πλέον έχει ξεπεραστεί. Πάνω από όλα είναι η οικογένεια και μετά η δουλειά. Τώρα είναι όλα καλά...». 

Κάνοντας μια αποτίμηση της χρονιάς που έφυγε δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ήταν δύσκολή σεζόν. Οι πολλές αλλαγές προπονητών έπαιξαν ρόλο στην πορεία την ομάδας. Η πόλη είναι ωραία αν και βρέχει συνέχεια. Ο κόσμος μας στηρίζει και μου δείχνει την αγάπη του και το απολαμβάνω. Πιστεύω πως ήταν μία καλή εμπειρία για εμένα». Έδωσε και μια εξήγηση για τους συχνούς τραυματισμούς του, τους οποίους απέδωσε στο ότι δεν έκανε το περασμένο καλοκαίρι προετοιμασία: «Καταρχήν στο ότι δεν έκανα καλή προετοιμασία. Οι τραυματισμοί ήταν όλοι “ύπουλοι” και ερχόταν μόλις ξεπερνούσα κάποιο προηγούμενο. Επίσης σημαντικό ρόλο ήταν η ένταση - πίεση λόγω του οικογενειακού προβλήματος που αντιμετώπιζα. Πρώτη φορά αντιμετώπισα τόσους πολλούς τραυματισμούς» 

Ο Τόμας Ντε Βινσέντι ενημέρωσε τον Τσάβεζ για την αγάπη των Γιαννιωτών στους Αργεντινούς άσσους
μ
Ο Κριστιάν Τσάβεζ έδειξε ενήμερος και της παράδοσης των Αργεντινών παικτών, από της εποχή της δεκαετίας του ’70 με τους Γκλασμάνη, Παστερνάκη, Κοντογιωργάκη, Λίσσα, Μοντέζ, Αλβαρέζ λέγοντας γι’ αυτό: «Το ξέρω και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό, με έχει ενημερώσει από την πρώτη στιγμή ο Τόμας Ντε Βινσέντι». Αφού δήλωσε υποστηρικτής της Σαν Λορέντζο στην Αργεντινή, αφού ευχαρίστησε τους ανθρώπους της Νάπολι για την συμπεριφορά που είχαν απέναντί του, θεωρεί τυχερούς τους παίκτες που  θα παίξουν στο Μουντιάλ  που έρχεται καθώς είναι η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, για τον εαυτό του και τις εμπειρίες στα γήπεδα ανέφερε: «Το Μουντιάλ είναι όνειρο ζωής. Ωστόσο ξέρω δεν θα αγωνιστώ ποτέ. Η καλύτερη στιγμή μου ήταν η χρονιά με την Τουκουμάν. Μπορώ ωστόσο να σου πω και την χειρότερη και είναι οι φετινοί τραυματισμοί. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για εμένα». 

Τέλος ανέφερε ότι αν μπορούσε κάτι να αλλάξει από το ελληνικό ποδόσφαιρο θα ήταν η βία, ενώ για τις εμπειρίες του από το ποδόσφαιρο της Αργεντινής, Ιταλίας και Ελλάδας δήλωσε: «Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι σίγουρα διαφορετικό από αυτά που είχα αγωνιστεί. Προσωπικά μου αρέσει το Ιταλικό και ευχαριστιέμαι περισσότερο το πρωτάθλημα της Αργεντινής. Στην Ιταλία ξεχωρίζει η τακτική ενώ στην Αργεντινή το πάθος».