Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Μεταξάς: Αν φύγουν παίκτες θα πρέπει να αναπληρωθούν

Πολλά και ενδιαφέροντα για τους φίλους του ΠΑΣ Γιάννινα είπε ο τεχνικός Ηρακλής Μεταξάς. Δεν στάθηκε μόνο στο ματς της Κυριακής (16/1) με τον Ατρόμητο, αλλά αναφέρθηκε και στην ενίσχυση της ομάδας του, τονίζοντας ότι σίγουρα θα γίνει μία μεταγραφική κίνηση έως το τέλος του μήνα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για το τι γίνεται με τις απουσίες που έχει η ομάδα μετά από ένα διάστημα πολλών απρόοπτων: «Ακόμα και σήμερα δεν το γνωρίζω. Όπως έχω ξαναπεί το ένα θέμα είναι πότε θα βγουν από την καραντίνα κάποιοι παίκτες, αλλά το άλλο θέμα έχει να κάνει με το πότε μπορούν να παίξουν. Εκεί δεν θέλουμε να διακινδυνεύσουμε τίποτα. Μιλάμε με τους γιατρούς και τα παιδιά και θα το αποφασίσουμε την τελευταία στιγμή».

Για τους σίγουρα απόντες: «Οικονομόπουλος, Κόντε, Πίρσμαν, Σιόντης, Λοντίγκιν. Τα άλλα θα τα δούμε».

Για το αν ο ΠΑΣ Γιάννινα διανύει μία περίοδο ανυπέρβλητων προβλημάτων και αν πρέπει να πετύχει θαύματα για να αντεπεξέλθει σε όλες αυτές τις απουσίες: «Το στάδιο που διανύουμε είναι ότι έχουμε έναν αντίπαλο για τον οποίο δεν ξέρουμε τις μας περιμένει. Άλλαξαν προπονητή, έχουν έναν μήνα να παίξουν και υπάρχουν παίκτες που θα λείπουν λόγω covid ή που θα επιστρέφουν από covid. Είναι η πρώτη φορά που ως προπονητής δεν είμαι έτοιμος να πω ότι ξέρω τι με περιμένει. Αυτό μας δυσκολεύει. Και γι’ αυτό στρεφόμαστε μόνο στη δικιά μας ομάδα. Δείξαμε τα καλά, αλλά και τα λάθη από το τελευταίο παιχνίδι με τον ΟΦΗ. Αυτό προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε αυτήν την εβδομάδα. Δεν βοηθάει τη δουλειά μας όταν κάθε μέρα πρέπει να αλλάζεις το σχήμα, γιατί τη μία μέρα έχουμε στην προπόνηση 15 παίκτες, την άλλη 13 παίκτες, ή έχουμε και κάποιους που δεν μπορούν να είναι ακόμα στο 100%. Προσπαθούμε καθημερινά και περιμένουμε κάθε φορά το επόμενο παιχνίδι. Τα υπόλοιπα θα τα δείξει η πορεία».

Για το αν θεωρείται δεδομένη από τώρα η μεταγραφή του Πίρσμαν: «Ο Πίρσμαν αυτή τη στιγμή είναι παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα, απλά είναι άρρωστος και δεν θα είναι μαζί μας την Κυριακή. Τα υπόλοιπα δεν είναι δικά μου θέματα».

Για το πότε ενημερώνεται για περιπτώσεις όπως Μιλιντσεάνου και Πίρσμαν: «Όλα τα θέματα από την αρχή της χρονιάς τα συζητάμε, αλλά πιο πολύ δικό μου θέμα είναι όταν βγαίνουμε στο χορτάρι και βλέπω ποιους έχω διαθέσιμους. Τώρα με τους αρρώστους που είχαμε δεν μπορούσα να υπολογίσω. Για εμένα είτε άρρωστοι είναι είτε πάρουν μεταγραφή, η ουσία είναι ότι δεν μπορώ να τους έχω. Εγώ δουλεύω με όσους είναι στο γήπεδο. Αλλά τα συζητάμε όλα τα θέματα, απλά δεν υπάρχει κάτι που μπορούμε να πούμε τώρα».

Για το αν έχει κάνει εισηγήσεις για παίκτες: «Αυτές οι συζητήσεις γίνονται όλον τον χρόνο. Βλέπουμε παίκτες, βλέπουμε ματς στην τηλεόραση, μπαίνουμε στο ίντερνετ, υπάρχουν επαφές με μάνατζερ. Δεν ασχολούμαστε με τα μεταγραφικά μόνο αυτήν την περίοδο. Είμαι της άποψης ότι αν θες να πάρεις κάποιον το καλοκαίρι, πρέπει από τώρα να κάνεις τις επαφές, να τον έχεις δει και να κάνεις τις σκέψεις, γιατί τελευταία στιγμή θα έχουν πάει άλλοι 10 να μιλήσουν σ’ έναν παίκτη. Εσείς τα γράφετε τώρα, αλλά δική μας δουλειά είναι να μας απασχολούν όλον τον χρόνο».

Για την επικαιροποίηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και αν ο ίδιος θα ήταν υπέρ της διακοπής του πρωταθλήματος: «Δεν θέλω να το σχολιάσω. Είπα ό,τι ήταν να πω. Δεν είμαι ειδικός. Ήθελα να εξηγήσω τα προβλήματα που έχουμε εμείς, για να τα βάλουν μέσα στις σκέψεις τους όταν αποφασίσουν. Πήραν αυτές τις αποφάσεις που πήραν και θα δούμε στη συνέχεια τι θα γίνει».

Για το αν είναι θέμα βάθους ρόστερ το αν πρέπει να γίνονται τα ματς: «Μιλάμε για υγεία, αυτό είπα τότε, αυτό λέω και τώρα και όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα».

Για το ότι στην ΕΠΟ υπάρχουν σκέψεις να προσλάβουν Έλληνα προπονητή για την Εθνική και το όνομά του είναι μέσα στις σκέψεις των ανθρώπων της Ομοσπονδίας: «Εγώ είμαι προπονητής του ΠΑΣ Γιάννινα και το μυαλό μου είναι 100% στο πως θα παίξουμε με τον Ατρόμητο και πως θα πάρουμε τους 3 πόντους».

Για το αν θα τον ενδιέφερε η προοπτική της Εθνικής, έστω και στο απώτερο μέλλον: «Έχω πει κι άλλη φορά ότι έχω ξεφύγει απ’ αυτά τα σχέδια και πλάνα. Θέλω εκεί που είμαι να δουλεύω και να τα δίνω όλα. Και αυτό το μήνυμα το περνάω και στους παίκτες, δεν το λέω μόνο για τον εαυτό μου. Το μήνυμα είναι “δούλεψε εκεί που είσαι τώρα και μην σκέφτεσαι το μετά. Άμα δουλέψεις καλά τώρα, και το μετά θα είναι πάντα καλό”. Αν πει τώρα ένας παίκτης ότι θέλει να πάει στην Άουγκσμπουργκ, γιατί να μη θέλει να πάει ακόμα καλύτερα στην Μπαρτσελόνα; Δούλεψε εκεί που είσαι και ανάλογα με την αξία σου θα έρθει το επόμενο βήμα. Αυτή είναι η δική μου φιλοσοφία κι αυτό προσπαθώ να μεταφέρω και στους παίκτες».

Για το αν έχει αποφασίσει αν είναι στόχος τα πλέι οφ ή βλέπει τα πράγματα ακόμα παιχνίδι με παιχνίδι: «Γιατί να αλλάξω κάτι; Δηλαδή πριν δεν είχα στόχους γιατί φοβόμουν; Σας το έχω ξαναπεί. Μήπως δεν είχα στόχο γιατί δεν ήθελα να μειώσω την αξία; Γιατί στην αρχή εσείς μιλούσατε για το αν θα μείνουμε ή θα πέσουμε από την 4η αγωνιστική. Είχαμε τέτοια σενάρια στην αρχή. Αν είχα στόχο την παραμονή μπορεί να μην είχαμε αυτούς τους πόντους στο πρωτάθλημα. Με κάθε νίκη ανεβαίνουν οι στόχοι και αυτό είναι αυτονόητο. Αλλά δεν μιλάμε ακόμα για στόχους, μιλάμε για το ποιες κινήσεις πρέπει να γίνουν μέσα στο γήπεδο, πως θα κλείσουμε καλύτερα χώρους, που ο ΟΦΗ για παράδειγμα μπήκε, αλλά δεν μας έκανε το γκολ γιατί είχαμε εμείς κάποια καλά στοιχεία. Αυτά μπορώ να επηρεάσω εγώ και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν».

Για το αν έχει χαλάσει η μεταγραφή του Ολλανδού επιθετικού και αν η ομάδα θα προχωρήσει σε μεταγραφή: «Για ονόματα δεν θα μιλήσω. Αφήσαμε ένα παιδί να φύγει (σ.σ. Μιλιντσεάνου) και πιστεύω πρέπει να την κλείσουμε αυτήν την τρύπα. Κοιτάμε στην αγορά για μία μεταγραφή σίγουρα».

Για το αν θα αντικατασταθεί όποιος φύγει: «Σαν κανόνας όχι, δεν χρειάζεται, αλλά επειδή έχουμε μικρό ρόστερ δεν μπορούμε να αφήσουμε πολλούς να φύγουν δίχως να έρθει κάποιος. Μπορεί να είναι και από την Κ19 αυτός που θα έρθει. Τα παιδιά κάνουν φανταστική πορεία και βλέπουμε κι αυτά τα παιδιά. Δεν το ξέρω, αλλά έναν αριθμό παικτών για να μας βγαίνουν οι προπονήσεις, ειδικά τώρα με τα κρούσματα, πρέπει να τον κρατάμε στάνταρ, γιατί έχουμε μικρό ρόστερ. Άλλη ομάδα μπορεί να αφήσει και τρεις παίκτες να φύγουν και να μην χρειαστεί κανένας. Εμείς αν χάσουμε τρεις θα είναι πολύ για εμάς».