Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Μανθάτης: Με υποδέχτηκαν με αγάπη στα Γιάννινα

Ο Γιώργος Μανθάτης με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Δημήτρη Νιαρχάκο


Και επίσημα λοιπόν ο Γιώργος Μανθάτης εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας. Ήδη στις 2 πρώτες προπονήσεις του με την ομάδα φάνηκε να προσαρμόζεται γρήγορα και να εντάσσεται στο υπόλοιπο σύνολο των παιχτών.

Σε δηλώσεις που έκανε για το pasgiannina.gr και για τους φίλους της ομάδας στο facebook αναφέρει:

“Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πλέον μέλος της οικογένειας του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, μία ομάδα που καταφέρνει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα και όχι απλά να προσπαθεί να επιβιώσει αλλά να διεκδικεί τη θέση που της αξίζει. Για το ανθρώπινο δυναμικό της ομάδας έχω την καλύτερη άποψη και ειδικά για τον προπονητή μας κ. Πετράκη μιας και είναι πραγματικά πολύ καλός άνθρωπος. Γενικότερα ήξερα ότι η ομάδα δίνει ευκαιρίες σε νέα παιδιά να αποδείξουν το ταλέντο τους και ένας από τους λόγους που βρίσκομαι εδώ είναι αυτός. Είμαι πολύ αισιόδοξος και προσαρμόζομαι γρήγορα μιας και τα υπόλοιπα παιδιά με έχουν υποδεχθεί θερμά και με κάνουν να νοιώθω πολύ άνετα. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον Διευθυντή Ποδοσφαιρικού Τμήματος της ομάδας κ. Δημήτρη Νιαρχάκο για την γρήγορη προσαρμογή μου στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.”
ΠΗΓΗ: pasgiannina.gr