Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Στραματσόνι: Μπράβο στα Γιάννινα για το παιχνίδι τους

Ιπποτικά ο Αντρέα Στραματσόνι αναγνώρισε την καλή εμφάνιση του ΠΑΣ

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Αντρέα Στραματσόνι δήλωσε τα εξής: «Δεν μου αρέσει να χάνουμε ειδικά σε ένα ματς που είχαμε τόσες ευκαιρίες. Θέλω να είναι πεινασμένοι όλοι οι παίκτες μου για να σκοράρουν και να νικάμε. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, θέλω να πω μπράβο στα Γιάννενα, έκαναν το παιχνίδι τους. Μπορεί να συμβεί, είναι ποδόσφαιρο, αλλά πρέπει να παίρνεις το μάθημά σου», είπε αρχικά ο Αντρέα Στραματσόνι.

Στη συνέχεια, για την αυριανή κλήρωση, σχολίασε: «Όχι, δεν έχω προτίμηση. Πρέπει να προχωρήσουμε μέχρι το τέλος. Είμαστε Παναθηναϊκός, οι άλλοι πρέπει να ανησυχούν για μας και όχι εμείς».

Ενώ για τον Λουντ, απάντησε: «Η ομάδα αποτελείται από μίξη έμπειρων και νέων. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω τους νέους παίκτες και ο Λουντ είναι ένας απ αυτούς. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή του σήμερα, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε».