Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Τούντορ: Βγάλαμε θετική ενέργεια στο γήπεδο

Οι δηλώσεις του προπονητή του ΠΑΟΚ Ιγκόρ Τούντορ


Ιδιαίτερα ευδιάθετος για κουβέντα ήταν στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής του ΠΑΟΚ Ιγκόρ Τούντορ που δήλωσε τα εξής: «Δεν μπορούμε να πούμε αν άλλαξε κάτι ή τι άλλαξε. Δεν πρέπει να συγκρίνουμε τα παιχνίδια. Σήμερα είμαι ικανοποιημένος, είδα πολλά, καλά πράγματα, είχαμε καλή απόδοση. Είμαι ικανοποιημένος και είναι μία νίκη που θα μας βοηθήσει και για το παιχνίδι της Πέμπτης, που είναι πολύ σημαντικό για εμάς, γιατί θέλουμε να περάσουμε στον επόμενο γύρο».

Για την αλλαγή του συστήματος: «Το σύστημα δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, ξέρω ότι αυτή η συζήτηση αρέσει σε όλους, αλλά το πιο σημαντικό είναι αυτοί που παίζουν. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε σήμερα, ήταν να δώσουμε πλάτος με δύο ακραίους παίκτες που θα χρησιμοποιούσαν όλο το εύρος του γηπέδου και να δώσουμε χώρο στον Πέλκα, για να κάνει παιχνίδι. Το πιο σημαντικό όμως σήμερα, ήταν οι δύο παίκτες που είχαμε στο κέντρο. Αυτοί είχαν τον έλεγχο της μπάλας και μοίρασαν σωστά το παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος και για τον Τσίμιροτ και για τον Χαρίση».

Για το γεγονός ότι σήμερα παρέταξε μία νεανική ενδεκάδα: «Δεν κοιτάω την ηλικία όταν επιλέγω την ενδεκάδα, κοιτάω τους 11 καλύτερους παίκτες που έχω τη δεδομένη χρονική στιγμή.  Σίγουρα οι νεαροί δίνουν φρεσκάδα και καινούργια στοιχεία, αλλά στερούνται εμπειρίας. Πρέπει να έχουμε ένα μείγμα από αυτό. Πρέπει να έχεις και νεαρούς και έμπειρους παίκτες. Αν θέλεις να κερδίσεις πρέπει να έχεις και έμπειρους ποδοσφαιριστές στην ομάδα».

Για το αν αυτά που είδε σήμερα μπορούν να αποτελέσουν βάση για τη συνέχεια: "Θέλω να δώσω σταθερότητα στην ομάδα. Κάθε προπονητής θέλει να έχει 11 σταθερούς παίκτες. Δεν το έχω καταφέρει ακόμη, αλλά πηγαίνοντας στα πλέι οφ, θέλω να έχω ένα βασικό κορμό 11 πολύ καλών ποδοσφαιριστών που θα έχουν την προτεραιότητα".

Για το παιχνίδι με την Καλλονή που ακολουθεί: «Όταν έχεις καλή απόδοση σε ένα παιχνίδι, σου δίνει αυτοπεποίθηση. Εμείς πρέπει να δουλέψουμε πιο σκληρά για να διορθώσουμε τα λάθη μας.  Είναι διαφορετικό το παιχνίδι με την Καλλονή, αλλά πρέπει να είμαστε καλύτεροι και να βελτιώσουμε το σύστημα που είδαμε σήμερα στον αγωνιστικό χώρο».

Για την αποκλεισμό του Κάτσε από την αποστολή«Ίσως το πιο δύσκολο πράγμα, είναι το να διαλέγω ποιους θα έχω στον πάγκο ή ποιους θα έχω εκτός. Μετά από πολλές ώρες ανάλυσης, βλέποντας όλες προπονήσεις και "ζυγίζοντας" τα πάντα πήρα αυτή την απόφαση. Δεν είναι εύκολο σίγουρα και οι αποφάσεις δεν είναι εύκολες αλλά πρέπει κάποιος να τις πάρει. Υπάρχει χώρος μόνο για 11 στο γήπεδο και για 7 στον πάγκο. Εγώ υπολογίζω όλους τους ποδοσφαιριστές μου...».

Για την εικόνα των παικτών του σήμερα: «Δεν μου αρέσει να λέω στους παίκτες μου απλά να παίξουν ένα σε σύστημα. Μου αρέσει η δουλειά Θέλουμε να παίξουμε ένα συμπαγές και κάθετο ποδόσφαιρο, με όσο το δυνατόν λιγότερες πάσες. Θέλω να βγαίνουμε στην επίθεση σε χρόνο 10 δευτερολέπτων μάξιμουμ. Είναι κάτι που το δουλεύουμε και θα συνεχίσουμε να το δουλεύουμε...».