Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Τσάβεζ: Θέλω να γυρίσω στην πατρίδα μου

Στην Αργεντινή θέλει να γυρίσει ο Κριστιάν Τσάβεζ

Ο Κριστιάν Τσάβες επέλεξε να απαντήσει μέσω twitter στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να έχει επαφές με την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ για να μεταγραφεί την τρέχουσα περίοδο. Ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής διαψεύδει τις επαφές του με τις δύο ομάδες και επιτίθεται στον πρόεδρο του ΠΑΣ.

Στην ανάρτησή του αναφέρει: «Γράφω αυτές τις γραμμές για να ξεκαθαρίσω πολλά πράγματα. Είπαν πολλά ψέματα για τις πράξεις μου και το άτομό μου. Κατ' αρχάς θέλω να καταστήσω σαφές ότι ουδέποτε ταξίδεψα στην Αθήνα ή μίλησα με την ομάδα της ΑΕΚ ή του ΠΑΟΚ. Είναι αλήθεια ότι έκανα μια καταγγελία στον πρόεδρό μου και τον διευθυντή, γιατί κουράστηκα από τα τόσα ψέματα και τις τόσες υποσχέσεις που μου έχουν δώσει κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εδώ. Με έκριναν με άσχημο τρόπο ενώ διεκδικούσα τα δικαιώματά μου, χωρίς να γνωρίζουν καλά τι πραγματικά συνέβη.
Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣ, αλλά με έχουν κουράσει τα τόσα ψέματα και οι υποσχέσεις του προέδρου μας και του διευθυντή. Ίσως πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη θέση μου, αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο για μένα να βρίσκομαι μακριά από τη χώρα μου και ειδικά μακριά από την οικογένειά μου. Έκανα μεγάλες θυσίες όντας τόσο μακριά και το γεγονός ότι ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν αυτά που μου υποσχέθηκαν με οδήγησε στο να είμαι πολύ στενοχωρημένος. Σήμερα επιθυμώ να επιστρέψω και να παίξω στη χώρα μου.
Κριστιάν Τσάβες».

ΠΗΓΗ: a-sports.gr

ΣΗΜΕΙΩΣΗ gianninasports.gr Η προσφυγή του Κριστιάν Τσάβεζ εκδικάστηκε χτες στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ με τον παίκτη να ισχυρίζεται ότι του οφείλουν χρληματα και η ΠΑΕ να απαντά ότι καταχρηστικά άσκησες την προσφυγή και ότι του έγιναν οι καταβολές των χρημάτων. Μέχρι τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου δόθηκε προθεσμία στους δικηγόρους του ΠΑΣ και του Τσάβεζ να καταθέσουν υπομνήματα. Η απόφαση θα βγει μετά την προθεσμία αυτή. Για την υπόθεση αυτή γράφονται διάφορα και δίνονται πολλές φορές και αυθαίρετες ερμηνείες. Οπότε ας περιμένουμε την εξέλιξη των γεγονότων, χωρίς να θεωρούμε ως δεδομένο ότι γράφεται ή ότι ακούγεται. Ο παίκτης αν θέλει μπορεί να συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι να εκδοθεί η απόφαση. Αν δεν θέλει έχει το δικαίωμα να απέχει από τη στιγμή που κατέθεσε την προσφυγή.