Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Γιάννινα, Καλλονή και τώρα Ατρόμητος για Κεϊτά

Ο Πολ Κεϊτά υπογράφει το νέο συμβόλαιο με τον Ατρόμητο Περιστερίου


Ο Πολ Κεϊτά που πέρασε και από τον ΠΑΣ Γιάννινα, μετά από μια διετή θητεία στην Καλλονή, υπέγραψε σήμερα το απόγευμα συμβόλαιο με τον Ατρόμητο Περιστερίου. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Πολ Κεϊτά ( Paul Keita).  
Ο Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ομάδας μας και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 2,5 ετών παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου.
Αμέσως μετά, γνωρίστηκε με τους νέους συμπαίκτες του κι έκανε την πρώτη προπόνηση στο αθλητικό κέντρο «Μαζαράκη».
Ο Πολ Κεϊτά με ύψος 1.94μ δεσπόζει στο χώρο της μεσαίας γραμμής μετέχοντας στο αμυντικό αλλά και στο δημιουργικό «κομμάτι» του παιχνιδιού.
Γεννήθηκε στο Ντακάρ της Σενεγάλης στις 26 Ιουνίου 1992 και σε μικρή ποδοσφαιρικά ηλικία ήρθε στην χώρα μας το 2010 για λογαριασμό του ΠΑΣ Γιάννινα από τον οποίο αποχώρησε τον Ιανουάριο του 2013. Μεταπήδησε στην Καλλονή από την οποία έλυσε πριν από λίγες μέρες το συμβόλαιο του.
Έκανε τα πρώτα του βήματα στην ΑS Douanes της πατρίδας του και σε ηλικία 14 ετών πήρε μετεγγραφή για την Μπενφίκα με την οποία ψηφίστηκε δύο συνεχόμενα έτη Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής.
Σε δηλώσεις του στο atromitosfc.gr τόνισε τα εξής: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ατρόμητο και ξέρω ότι έκανα ένα πολύ μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Ο Ατρόμητος κάθε χρόνο παίζει στην Ευρώπη έχει υψηλούς στόχους και είναι πολύ σημαντικό που ένας νέος σε ηλικία ποδοσφαιριστής σαν κι εμένα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί σε αυτό το club που ξεχωρίζει για τον επαγγελματικό τρόπο λειτουργίας του.
Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή κύριο Δέλλα για την απόφαση που πήρε και με επέλεξε για να έρθω στον Ατρόμητο, όπως επίσης τον πρόεδρο της ομάδας κύριο Σπανό και τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλο για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε εμένα από την πρώτη στιγμή που με προσέγγισαν.
Εγώ από τη δική μου πλευρά πρέπει να δώσω όλες τις δυνάμεις μου και να κάνω το καλύτερο για να τους δικαιώσω ώστε  να ανταποκριθώ στις προσδοκίες που έχουν για εμένα. Αυτό που προέχει τώρα είναι να ανέβει η ομάδα θέσεις στο βαθμολογικό πίνακα γιατί δεν της αρμόζει εκεί που βρίσκεται καθώς διαθέτει πολύ ποιοτικό ρόστερ
Το ίδιο μήνυμα θέλω να στείλω και στους φιλάθλους μας. Έχω παίξει στο Περιστέρι, γνωρίζω την ωραία ατμόσφαιρα που δημιουργούν και ανυπομονώ για το πρώτο μου παιχνίδι. Ο Ατρόμητος είναι ομάδα που χαίρεται να παίζει κάθε ποδοσφαιριστής».

Ο Πολ Κεϊτά θα φοράει το «34» στη φανέλα του».