Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Σκόνδρας: Προσπαθούμε όλοι για το καλύτερο

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ο δυναμικός αμυντικός Απόστολος Σκόνδρας


Στο pasgiannina.gr μίλησε ο αμυντικός της ομάδας Απόστολος Σκόνδρας.

Τόλη, τρίτη προετοιμασία με τον ΠΑΣ. Πώς είναι τα πράγματα φέτος;

- Και φέτος όπως τις προηγούμενες χρονιές δουλεύουμε πολύ σκληρά. Όπως φάνηκε και από τα περσινά αποτελέσματα γίνεται πολύ καλή δουλειά από τους προπονητές μας. Κάθε προετοιμασία βέβαια είναι ξεχωριστή αλλά τα στάνταρ παραμένουν πάντα υψηλά και το κλίμα είναι ιδιαίτερα ευχάριστο παρά την κούραση.

Εσύ πώς νιώθεις; Σε βλέπουμε να τα δίνεις όλα στις προπονήσεις.

- Ναι, είναι αλήθεια έχω μπει δυνατά. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον. Κι εγώ, όπως κάθε συμπαίχτης μου, προσπαθώ να δίνω το 100% για να γίνω καλύτερος. Νιώθω πολύ καλά σωματικά και θέλω να είμαι σε υψηλό επίπεδο για να είμαι χρήσιμος στην ομάδα.

Πέρυσι κάνατε μια εντυπωσιακή πορεία στο πρωτάθλημα. Φέτος θα είναι όπως φαίνεται πιο ανταγωνιστικό. Μπορείτε να επαναλάβετε κάτι παρόμοιο;

- Πάντα πιστεύουμε στην ομάδα και τους εαυτούς μας. Προσπαθούμε για το καλύτερο και με τη σωστή δουλειά που γίνεται, ελπίζουμε να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες ενός πιο ανταγωνιστικού πρωταθλήματος.

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στη χώρα πώς σας επηρεάζει;

- Σίγουρα περνάμε μια πολύ δύσκολη φάση και προφανώς επηρεάζεται και ο χώρος ο δικός μας. Είμαστε κι εμείς εργαζόμενοι και όπως όλοι ανησυχούμε και αντιμετωπίζουμε δυσκολίες, τόσο εμείς όσο και οι οικογένειες μας. Τα ποσοστά ανεργίας δεν είναι υψηλά μόνο για τους άλλους ξέρετε. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι μου άνεργοι αυτή τη στιγμή. Άνθρωποι με οικογένειες και υποχρεώσεις.

Τόλη μια κουβέντα για τον κόσμο του ΠΑΣ.


- Ξέρουμε ότι μας αγαπάνε και μας στηρίζουν διαρκώς. Είμαι σίγουρος ότι παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν θα είναι κοντά μας και φέτος.