Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Τερεζόπουλος: Δεν μένουμε στο αποτέλεσμα

Οι δηλώσεις του προπονητή του Πανιώνιου Δημήτρη Τερεζόπουλου για τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα








Ο προπονητής του Πανιώνιου Δημήτρης Τερεζόπουλος, μιλώντας στην ιστοσελίδα panionianea.gr για τη νίκη επί του ΠΑΣ με 2-1 δήλωσε τα εξής:
«Δεν θέλω να μείνουμε στο αποτέλεσμα. Οι εντυπώσεις ήταν θετικές. Προσπαθούμε να περάσουμε αυτό που είπαμε από την πρώτη μέρα με τα παιδιά, να επιβάλουμε ουσιαστικά εμείς τον ρυθμό μας και από όσα είδα σήμερα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Όσον δουλεύεις οφείλεις να είσαι αισιόδοξος. Η αλήθεια είναι πως θέλουμε 3-4 παίκτες. Κάποιες προσθήκες δηλαδή που θα μας βοηθήσουν πάρα πολύ και με την εμπειρία τους και με την ποιότητα τους. Αν καταφέρουμε και πάρουμε αυτούς τους παίκτες που θέλουμε, τότε όπως έχω ξαναπεί, εγώ είμαι αισιόδοξος. Στο Καϊμακτσαλάν ήταν ιδανικές οι συνθήκες. Δουλέψαμε πάρα πολύ, τα παιδιά έριξαν πολύ ιδρώτα και όπως είπα και πριν είμαι πολύ ικανοποιημένος. Παρότι είμαστε νέα ομάδα με νέα φιλοσοφία στο παιχνίδια μας ανταποκριθήκαμε επάξια».

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΑ panionianea.gr