Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Ζάιρο: Στη διακοπή θα γίνουμε ακόμα καλύτεροι

Ο Ζάιρο πιστεύει ότι ο ΠΑΣ θα πάει καλύτερα στη συνέχεια


Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ Γιάννινα, Ζάιρο.

Ο ποδοσφαιριστής που παίζει δανεικός στον ΠΑΣ Γιάννινα από τον ΠΑΟΚ, μίλησε για τη ζωή του στα Γιάννενα, αλλά και για τον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το πώς είναι τα πράγματα γι’ αυτόν στα Γιάννενα: «Νιώθω καλά με τον σύλλογο με υποστηρίζει σε όλα και νιώθω σαν στο σπίτι μου. Μου δίνει τα πάντα για να δουλέψω, είναι ωραία πόλη με ωραίους ανθρώπους».

Για το αποτέλεσμα του ΠΑΣ στον αγώνα με την Κέρκυρα: «Φυσικά γιατί ήταν εκτός έδρας νίκης. Παίξαμε πολύ καλά, ήμασταν καλοί στην άμυνα και σκοράραμε στα τελευταία λεπτά και νιώθουμε γεμάτοι αυτοπεποίθηση. Έχουμε δύο εβδομάδες κενό για να γίνουμε ακόμη καλύτεροι».

Για τον αν είδε τους αγώνες του ΠΑΟΚ: «Δεν τα είδα γιατί δεν έχω ακόμη τηλεόραση, αλλά βλέπω τις καλύτερες φάσεις. Θα μπορούσε να νικήσει τη Βέροια και ήταν λάθος που δεν μέτρησε το γκολ. Ο Περέιρα ήταν δύο μέτρα πίσω από τους αμυντικούς, αλλά λάθη γίνονται συχνά στο ποδόσφαιρο».

Για το αν του φαίνεται παράξενο που ο ΠΑΟΚ χάνει βαθμούς από θεωρητικά εύκολες ομάδες: «Δεν είναι παράξενο. Είναι φυσικό, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Η Τότεναμ για παράδειγμα νίκησε τη Σίτι. Ο ΠΑΟΚ έχει καλή ομάδα και στα επόμενα παιχνίδια θα  βρει τον τρόπο να πάρει τις νίκες».

Για το αν βρεθεί εκτός στόχων ο ΠΑΟΚ: «Δε νομίζω ότι είναι επικίνδυνο, είναι αρχή του πρωταθλήματος και έχουν χρόνο για να πάρουν τα αποτελέσματα. Υπάρχει και το Γιουρόπα Λιγκ και δίνει βάρος και εκεί. Τα πηγαίνουν καλά, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα».

Για το αν πήγε στα Γιάννενα για να γυρίσει με εμπειρίες στον ΠΑΟΚ:«Τώρα είμαι εδώ, σκέφτομαι το ποδόσφαιρο και κάνω τα πάντα για να παίξω όσο καλύτερα μπορώ. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει το μέλλον. Σκέφτομαι τους στόχους μου με τα Γιάννενα».

Αν του λείπει κάτι από την Τούμπα: «Ήμουν για ένα χρόνο και έκανα πολλούς φίλους. Κρατήσαμε επαφές και είμαι μόνο δύο ώρες μακριά. Ο καλύτερός μου φίλος είναι ο Ροντρίγκες».

Για τις χαμένες ευκαιρίες του Ροντρίγκες: «Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει πολλά γκολ γιατί είναι πολύ καλός παίκτης».