Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Τι λένε για τον Αλβαρέζ οι Τάκης Γραμμενιάτης και Αντώνης Αντωνιάδης

Ο λεοντόκαρδος αμυντικός του ΠΑΣ Τάκης Γραμμενιάτης που ήταν για 4 χρόνια συμπαίκτης με τον Αλβαρέζ


Δύο μεγάλοι άσσοι του παρελθόντος που υπήρξαν συμπαίκτες με τον Όσκαρ Αλβαρέζ στον ΠΑΣ και στον Παναθηναϊκό, τον αποχαιρετούν με τα καλύτερα λόγια στο facebook. Πρόκειται για τον Τάκη Γραμμενιάτη που ήταν δίπλα στον Αλβαρέζ από τα πρώτα βήματα στον ΠΑΣ και για τον μεγάλο διεθνή άσσο του Παναθηναϊκού Αντώνη Αντωνιάδη που πανηγύρισε και νταμπλ με τον Αργεντινό άσσο.


ΤΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΕΝΙΑΤΗΣ: «Από τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει...ο καλύτερος σέντερ φορ που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα και πάνω από όλα μετριόφρων, ποτέ δεν καβάλησε καλάμι...τον σκεφτόμουν συχνά για όλες αυτές του τις αρετές και τον θαύμαζα απεριόριστα...καλό ταξίδι αδελφέ μου ...θα είσαι πάντα μέσα στην καρδιά μου...»


ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΓΩΝΙΑΔΗΣ: «Αντίο καλέ μου φίλε. Αποχαιρετούμε σήμερα τον Όσκαρ Αλβαρέζ έναν πολύ μεγάλο ποδοσφαιριστή και άνθρωπο. Θυμάμαι την αγωνιστική περίοδο 76-77 που ο ΠΑΟ κατέκτησε το νταμπλ, μαζί με τον Όσκαρ ήμασταν το καλύτερο δίδυμο ίσως όλων των εποχών. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του»