Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Στραματσόνι: Κάναμε το καλύτερο εκτός έδρας παιχνίδι

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Αντρέα Στραματσόνι


Στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής του Παναθηναϊκού Αντρέα Στραματσόνι δήλωσε τα εξής: «Είμαι πολύ λυπημένος, γιατί ο Σάντσεθ έσπασε το χέρι του, ήταν πολύ άτυχος. Δεν έχει σημασία αν είναι παίκτης δικός μας ή της αντίπαλης ομάδας, είναι κάτι που σίγουρα με στενοχωρεί.
Εύχομαι ταχεία ανάρρωση. Μετά τον Πανθρακικό, ζήτησα από τους παίκτες μου να μεγαλώσουν ως νοοτροπία στα εκτός έδρας παιχνίδια. Το σημερινό ήταν το καλύτερό μας εκτός όσο είμαι εγώ στον Παναθηναϊκό και το κάναμε απέναντι σε ομάδα που είναι πολύ καλή στο γήπεδό της και χάνει δύσκολα», είπε αρχικά ο 39χρονος προπονητής του «τριφυλλιού».
Στη συνέχεια, για την αποβολή του ΠΑΣ, ανέφερε: «Δώσαμε άλλο ένα δώρο στον αντίπαλο με το γκολ που μας έβαλε, αλλά η ομάδα μου είχε πολύ καλή αντίδραση και είχε τον έλεγχο μετά απ' αυτό το γκολ. Εσείς λέτε για την κόκκινη, εγώ λέω ότι θα μπορούσε να σκοράρει η ομάδα. Προσπαθήσαμε να σκοράρουμε και πριν και μετά την αποβολή και μετά ψάξαμε το δεύτερο γκολ που δείχνει νοοτροπία μεγάλης ομάδας».

Τέλος, για την εικόνα της ομάδας, ανέφερε: «Για το τελευταίο παιχνίδι εντός έδρας είπα ότι ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια μας επιθετικά. Σήμερα το επαναλάβαμε, που σημαίνει ότι οι παίκτες αφομοιώνουν αυτά που λέμε. Τους είπα μπράβο στα αποδυτήρια, γιατί βελτιώνονται. Δεν πρέπει να μείνουμε σ' αυτό, αλλά να συνεχίσουμε έτσι».