Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Βγήκαν ειδήσεις από τη βράβευση του Βελλίδη

Ο Χρήστος Τσελιόπουλος επιδίδει το βραβείο MVP της 20ης αγωνιστικής στον Μάρκο Βελλίδη 

Έγινε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα η βράβευση του Μάρκου Βελλίδη που στην ψηφοφορία της NOVA αναδείχτηκε MVP της 20ης αγωνιστικής με την καλή εμφάνιση που έκανε στα Πηγάδια στο ματς κόντρα στην Ξάνθη.
Η επίδοση του βραβείου έγινε από τον εκπαιδευτή τερματοφυλάκων Χρήστο Τσελιόπουλο με τον οποίο δουλεύει ο Βελλίδης τα τελευταία 2 χρόνια. Οι δηλώσεις Βελλίδη έβγαλαν και ειδήσεις, όπως ότι θα μιλήσει πρώτα με τον ΠΑΣ το καλοκαίρι για την ανανέωση της συνεργασίας αφού λήγει το συμβόλαιό του, ενώ απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο που δεν καλείται στην εθνική αδίκως ενώ είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας γκολκίπερ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις που έγιναν από την ιστοσελίδα super-fm.gr

Χρήστος Τσελιόπουλος:

«Ο κάθε αθλητής βάζει στόχους να πάει πιο ψηλά και ο Μάρκος είναι ένα παιδί που δίνει στην προπόνηση το 110% των δυνατοτήτων του. Δουλεύει σε τρομερούς ρυθμούς, είναι ένας τρομερός επαγγελματίας και νομίζω ότι το σημερινό βραβείο είναι ένα επιστέγασμα της δουλειάς του. Νομίζω ότι η απόδοσή του θα ανέβει και πολύ ψηλότερα στο μέλλον.
Όσον αφορά την Εθνική, είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει, βάσει των εμφανίσεων και των δυνατοτήτων του, θα το καταφέρει».

Μάρκος Βελλίδης: "Πρώτα θα μιλήσω με τον Χριστοβασίλη"

«Είναι μεγάλη μου τιμή που παίρνω το βραβείο από τον κ. Τσελιόπουλο. Είμαστε καθημερινά μαζί στην προπόνηση και είναι σημαντικό αυτό για 'μενα. Βραβεύομαι εγώ, αλλά δεν είναι κάτι προσωπικό, είναι κάτι ομαδικό. Χωρίς τους συμπαίκτες μου και το τεχνικό τημ δεν θα είχα καταφέρει τίποτα. Είναι τιμή μου που βοήθησα την ομάδα στο συγκεκριμένο παιχνίδι και μέσα από τη συλλογική προσπάθεια βραβευόμαστε και προσωπικά.
Δεν είναι συνηθισμένο να βραβεύεται MVP ένας τερματοφύλακας. Κι εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να δίνουμε βαθμούς στην ομάδα μας. Προσπαθούμε για το καλύτερο, αλλά το ξαναλέω ότι χωρίς τη βοήθεια του τεχνικού τημ και των συμπαικτών δεν θα είχα καταφέρει τίποτα».

Για τους λόγους που ο ΠΑΣ Γιάννινα δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά με τις ομάδες που είναι κάτω απ' αυτόν στη βαθμολογία ή σε μικρότερη κατηγορία σε σχέση με όσες βρίσκονται πιο πάνω απ' αυτόν και την εξήγηση που δίνει για τον αποκλεισμό από το κύπελλο: «Ήταν κάτι δύσκολο για μας, θέλαμε πάρα πολύ να περάσουμε, δεν τα καταφέραμε. Είχαμε το πάνω χέρι και ειδικά στο πρώτο παιχνίδι με τα Χανιά είχαμε τις ευκαιρίες να σκοράρουμε πολύ περισσότερες φορές και να κάνουμε διαδικαστικό το δεύτερο ματς. Δεν συνέβη αυτό όμως. Είναι δύσκολο να το διαχειριστούμε, πρέπει να είμαστε δυνατοί και πρέπει να είμαστε πολύ πιο συντονισμένοι και σοβαροί από εδώ και πέρα στο πρωτάθλημα, ώστε να αποδεικνύουμε ότι και με μικρότερες ομάδες μπορούμε να τα καταφέρουμε περίφημα».

Για το αν θα ξεπεράσει το ψυχολογικό σοκ ο ΠΑΣ ως την Κυριακή: «Το μυαλό όλων στρέφεται στο πρωτάθλημα. Σίγουρα θέλαμε το κύπελλο, αλλά δεν καταφέραμε να πάμε στους «8». Νομίζω ότι όλοι σκεφτόμαστε την Κέρκυρα».

Για το αν η φετινή είναι η καλύτερη σεζόν της καριέρας του και αν περιμένει τη δικαίωση με κλήση στην Εθνική ομάδα: «Φέτος τα πράγματα πάνε καλά, δεν έχω τραυματισμούς, αυτά που δουλεύουμε, βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο. Είναι μια μεστή χρονιά, αλλά το σημαντικό είναι ότι βοηθάω την ομάδα μου και πολλά μπράβο αξίζουν στον κ. Τσελιόπουλου που δουλεύουμε μαζί καθημερινά σε δύσκολες καταστάσεις , κάτω από αντίξοες συνθήκες, αλλά το μεγάλο μας κέρδος είναι αυτό που βγαίνει κάθε εβδομάδα στο γήπεδο».

Για το αν τον απασχολεί η προοπτική της παραμονής στον ΠΑΣ Γιάννινα μετά το καλοκαίρι που λήγει το συμβόλαιό του: «Φυσικά και με απασχολεί αυτή η προοπτική. Με την ομάδα έχω δεθεί, με τον κόσμο τα περνάω φανταστικά, στο κάθε μου βήμα στην πόλη νιώθω ότι έχω καλή σχέση με τον κόσμο, το ίδιο και με τους συμπαίκτες μου. Νομίζω ότι βρίσκομαι σε μια πολύ μεγάλη ομάδα και φυσικά τα πάντα θα περάσουν από το μυαλό μου».


Για το αν έχει πρόταση από το εξωτερικό και αν έχει μπει σε διαδικασία συζητήσεων: «Ό,τι και να υπάρξει, πρώτος μου στόχος είναι να μιλήσω με τον πρόεδρο του ΠΑΣ Γιάννινα, τον κ. Χριστοβασίλη και μετά θα αποφασίσω τι θα κάνω στην καριέρα μου».