Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Ένα ταλέντο από τα Γιάννινα κατέληξε στην Τούμπα

Αναδημοσίευση του ρεπορτάζ από την ιστοσελίδα www.metrosport.gr που είναι η ιστοσελίδα της αθλητικής εφημερίδας της Θεσσαλονίκης Metrosport





Χαρούμενος αλλά και προσγειωμένος ο 14χρονος φωτογραφήθηκε για την «Μ» με την ασπρόμαυρη φανέλα την οποία ονειρεύεται να φορέσει για πολλά χρόνια και ως παίκτης της πρώτης ομάδας:
«Είμαι χαρούμενος για το ότι έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου αλλά και τον προπονητή μου που πίστεψε σε μένα και δουλέψαμε σκληρά όλα αυτά τα χρόνια. Πλέον έχω την ευκαιρία να φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ και να φτάσει η στιγμή που θα αγωνιστώ στην Τούμπα με την πρώτη ομάδα». 



Ο Αντώνης θέλει να μοιάσει στον Βιερίνια ενώ θαυμάζει και τον Στοχ: «Από τους παίκτες που αγωνίστηκαν φέτος στον ΠΑΟΚ θαυμάζω τον Στοχ αλλά μου αρέσει πολύ και ο Βιερίνια και θα ήθελα να του μοιάσω. Ξέρω ότι είναι ένα τεράστιο βήμα για μένα το ότι θα αφήσω την οικογένειά μου για τη Θεσσαλονίκη αλλά με στηρίζουν και ξέρουν ότι είναι για καλό μου. Άλλωστε γνωρίζω ήδη τους νέους μου συμπαίκτες αφού έχω κάνει προπονήσεις μαζί τους». Ο Αντώνης έχει πάρει μια γεύση και από την καυτή Τούμπα: «Είδα τον αγών α με τον Ολυμπιακό. Ότι και να πω είναι λίγο για τον κόσμο αυτό και σκέφτομαι πως μπορεί και εγώ κάποια στιγμή μα αγωνιστώ εκεί»

«Άριστος χαρακτήρας και σπουδαίο ταλέντο»

Ο Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης ζει καθημερινά τα τελευταία τρία χρόνια τον Αντώνη ως προπονητής του στον ΑΟ Γιάννενα. Μιλώντας στην «Μ» εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ο ΠΑΟΚ έκανε μια σπουδαία μεταγραφή αφού ο νεαρός ποδοσφαιριστής μέσα από την σπουδαία δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μπορεί να ακολουθήσει τα χνάρια του Αθανασιάδη, του Κάτσε και του Κουλούρη και να στελεχώσει την πρώτη ομάδα. 

-Αρχικά θα θέλαμε να μας πείτε πότε ο ΠΑΟΚ έδειξε ενδιαφέρον για τον ποδοσφαιριστή; 
«Θυμάστε ότι η ομάδα είχε πετύχει ένα γκολ κάνοντας περισσότερες από είκοσι πάσες χωρίς να χάσει τη μπάλα. Ακολούθησε το φιλικό απέναντι στην Μπαρτσελόνα όπου είχε σκοράρει. Ο ΠΑΟΚ έδειξε ενδιαφέρον από τότε, τον κάλεσαν όποτε είχε ελεύθερο χρόνο να προπονείται στην Θεσσαλονίκη και συνέχισαν οι άνθρωποι του να τον παρακολουθούν στενά…»

-Δεν ήταν μόνο ο ΠΑΟΚ όμως που ενδιαφέρθηκε για να τον αποκτήσει
«Αρκετές ομάδες ενδιαφέρθηκαν. Ο Ολυμπιακός και ο Ατρόμητος έδειξαν ένα μεγάλο ενδιαφέρον όπως και η ΑΕΚ αλλά και ο ΠΑΣ. Μπορώ να πω ότι πιο κοντά απ? όλες αυτές τις ομάδες ήταν ο Ατρόμητος όμως επιλέξαμε τον ΠΑΟΚ»

-Γιατί λοιπόν ο ΠΑΟΚ;
«Γιατί μας έπεισε το πλάνο του ΠΑΟΚ και η δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής. Ξέρουμε ότι από τα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ έχουν παίξει στην πρώτη ομάδα αρκετοί ποδοσφαιριστές. Θα είναι ένα μεγάλο σκαλοπάτι για τον ποδοσφαιριστή το να αγωνίζεται στα τμήματα υποδομής της ομάδας του ΠΑΟΚ και όνειρο του είναι να παίξει στην πρώτη ομάδα»

-Ποια είναι τα στοιχεία που τον διακρίνουν;
«Πρώτα απ? όλα ως χαρακτήρας είναι ένα πολύ καλό παιδί και καλός μαθητής. Οι γονείς του, είναι άνθρωποι χαμηλών τόνων και τον έχουν βοηθήσει πολύ. Ως ποδοσφαιριστής, θα τολμήσω να πω ότι θυμίζει Βιερίνια. Μπορεί δηλαδή να παίξει και τις τρεις θέσεις στην επίθεση. Έχει εκπληκτικό χειρισμό της μπάλας, ταχύτητα μπορεί να δημιουργήσει καταστάσεις για να σκοράρουν οι συμπαίκτες του αλλά και ο ίδιος έχει ευχέρεια στο σκοράρισμα. Θα πρέπει να σημειώσω ότι κάνει και ατομικές προπονήσεις για να βελτιώνεται συνέχεια…» 

«Από πέντε χρονών…»

Ο Δημήτρης, πατέρας του Αντώνη στάθηκε στο πλευρό του γιου του όπως και η μητέρα του. «Πέντε χρονών μου είχε πει ότι θα γίνει επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Το σεβάστηκα και μαζί με την μητέρα του τον στηρίξαμε. Όταν τον είδαμε να σκοράρει απέναντι στην Μπαρτσελόνα κλάψαμε από συγκίνηση. Το ίδιο και τώρα που πήγε στον ΠΑΟΚ»

Οι ξενώνες στην Τούμπα το νέο του σπίτι

Ο Αντώνης θα συνεχίσει το Γυμνάσιο στην Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο με το οποίο συνεργάζεται πλέον η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο νεαρός θα μείνει στους ξενώνες της Τούμπας ότι δηλαδή συμβαίνει με τα περισσότερα παιδιά των τμημάτων υποδομής. Μια απόφαση ζωής όπως συμφωνεί και ο προπονητής του: «Σαφώς. Αλλά οι γονείς του μου έχουν τεράστια εμπιστοσύνη και τους είπα πως ο Αντώνης μπορεί να κάνει σπουδαία καριέρα στον ΠΑΟΚ. Θα μένει εσώκλειστος στους ξενώνες, θα αγωνίζεται στην Κ15 και θα πηγαίνει παράλληλα και σχολείο και μπορώ να σας πω ότι είναι πολύ καλός μαθητής» για να συνεχίσει: «Ο μικρός είναι πανευτυχής όπως και ο πατέρας του Δημήτρης και η μητέρα του Αμαλία. Πήγε σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες τη Ελλάδας και μου είπε ότι διψούσε για να φορέσει την ασπρόμαυρη φανέλα.» 
ΠΗΓΗ: metrosport.gr