Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Ν. Κοροβέσης: Θα εξαρτηθεί από τον ΠΑΣ η μεταγραφή μου

Ο Νίκος Κοροβέσης επί το έργον













Ένας από τους πιο ταλαντούχους και ανερχόμενους ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στη Superleague τα τελευταία δύο χρόνια είναι ο Νίκος Κοροβέσης.
Ο 22χρονος εντυπωσίασε στην περσινή σεζόν του ΠΑΣ Γιάννινα, η οποία ήταν εκπληκτική και για την ομάδα των Ιωαννίνων, και φέτος κατάφερε να κινηθεί σε ανάλογα επίπεδα δείχνοντας πως το μέλλον για εκείνον προδιαγράφεται ιδιαιτέρως ευοίωνο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που την τελευταία διετία ο Χαλκιδαίος έχει συγκεντρώσει πάνω του αρκετά βλέμματα.
Με την προπόνηση της Παρασκευής έπεσαν τίτλοι τέλους στη φετινή σεζόν του ΠΑΣ Γιάννινα και μία μέρα μετά ο Κοροβέσης μιλάει στο Sport24.gr για τις εμπειρίες του όχι μόνο από τη φετινή σεζόν, αλλά και από εκείνη που μας πέρασε και ήταν μαγική για τους Γιαννιώτες.

Η σεζόν ολοκληρώθηκε και τυπικά για εσάς την Παρασκευή με την τελευταία προπόνηση. Κάνε μου τον απολογισμό.
Η σεζόν ξεκίνησε με μεγάλες προσδοκίες λόγω της περσινής πορείας μας, όταν καταφέραμε να τερματίσουμε στην πεντάδα. Υπήρχε βάρος στις πλάτες μας και είχαμε γεμίσει τους εαυτούς μας με άγχος. Αυτό έβγαινε στο γήπεδο σε κάποια παιχνίδια και αυτό ίσως μας φρέναρε στο να έχουμε φέτος ανάλογη πορεία με την περσινή. Βέβαια έπαιξε ρόλο το ότι είχαμε και κάποιες απουσίες. Πιστεύω ότι στο τέλος εξελίχθηκε σε πετυχημένη χρονιά και η φετινή γιατί εξασφαλίσαμε την παραμονή στην κατηγορία κερδίζοντας τον πρωταθλητή Ελλάδας. Γενικά κάναμε καλές εμφανίσεις στο τέλος και αυτό που μένει είναι το πώς τελειώνεις τη χρονιά.

Τι κρατάς από τη χρονιά που ολοκληρώθηκε;
Στα θετικά είναι σίγουρα οι εμπειρίες και τα παιχνίδια που έκανα. Όσο παίζω τόσο βελτιώνομαι. Το αρνητικό ήταν ότι φέτος αποκλειστήκαμε νωρίς από το κύπελλο και ότι δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα όπως περιμέναμε.

Πολλοί χαρακτηρίζουν περίεργη τη φετινή χρονιά λόγω όσων έγιναν. Συμφωνείς;
Ήταν πολύ περίεργη η φετινή χρονιά. Βασικά δεν ξεκουραστήκαμε σχεδόν καθόλου. Δεν ξέραμε αν θα παίξουμε Ευρώπη και μας κούρασε όλο αυτό τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά. Μετά ήρθαν και τα αρνητικά αποτελέσματα, οι αλλαγές προπονητών και φιλοσοφίας. Όλα αυτά επηρεάζουν τον κάθε ποδοσφαιριστή.

Κοιτώντας πλέον αποστασιοποιημένα όσα ζήσατε φέτος, τι θα άλλαζες;
Θα άλλαζα τη νοοτροπία μας σε μερικά παιχνίδια. Δε γυρίσαμε ούτε ένα αποτέλεσμα. Δεχόμασταν γκολ και εκεί τελείωνε. Θα ήθελα να μπορούμε να νικάμε και σε παιχνίδια που βρισκόμασταν πίσω στο σκορ.

Βρίσκεσαι δύο χρόνια στα Γιάννενα. Η δική σου περιπέτεια πώς άρχισε;
Τόσο ο τότε προπονητής, Γιάννης Χριστόπουλος, όσο και οι άνθρωποι της ομάδας με ήθελαν πολύ. Πήρα μεταγραφή για να δουλέψω και να γίνω βασικός. Μέσα από τη δουλειά, την προπόνηση και τις οδηγίες του εκάστοτε προπονητή τα κατάφερα.

Σε λίγο θα συμπληρώσεις 23 χρόνια ζωής. Δεδομένου του νεαρού της ηλικίας σου έχεις αλλάξει πολλές πόλεις και ομάδες. Έφυγες από πολύ μικρός από την Χαλκίδα. Ήσουν πάντα πεπεισμένος πως θα γίνεις ποδοσφαιριστής και θα πετύχεις;
Από μικρός κοιτούσα πάντα να είμαι καλός σε αυτό που κάνω. Ό,τι κάνω ήθελα να το κάνω σωστά και στο 100%. Πιστεύω ότι με δουλειά και χωρίς απογοήτευση μπορείς να τα καταφέρεις. Έτσι το έβλεπα.

Έπαιξε σημαντικό ρόλο ο πατέρας σου, ο οποίος ήταν ποδοσφαιριστής;
Ναι, αλλά όχι επειδή ήταν ποδοσφαιριστής. Ήταν πολύ σημαντικό ότι ο πατέρας μου κράτησε την καλύτερη δυνατή στάση για ένα παιδί. Δεν ήταν από πάνω μου συνέχεια. Μου είχε δείξει τον σωστό δρόμο και μετά με άφησε μόνο μου να κάνω τα λάθη μου και να μάθω. Δεν ήταν ο προπονητής μου, δε μου έλεγε τι να κάνω.

Υπάρχει κάποια συμβουλή του πατέρα σου ή κάποιου από τους προπονητές που είχες στη συνέχεια που θυμάσαι ακόμα;
Δε νομίζω... Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι από μικρός πάντα όταν έπαιζα, ανεξάρτητα από το αν πήγαινα καλά, ρωτούσα τον πατέρα μου πώς τα πήγα. Εκείνος ποτέ δε μου έλεγε μπράβο, πάντα έβρισκε κάτι που δεν είχα κάνει καλά για να βελτιώνομαι διαρκώς.

Η πρώτη σου χρονιά με τον ΠΑΣ Γιάννινα ήταν εξαιρετική για όλους. Πώς το βίωσες;
Πραγματικά ήταν μία χρονιά που θα μου μείνει στην καριέρα μου. Ήταν ένα όνειρο όχι μόνο για τους ποδοσφαιριστές, αλλά για όλη την πόλη. Βέβαια δεν καταφέραμε να παίξουμε αλλά και μόνο η χαρά και οι πανηγυρισμοί ήταν ό,τι καλύτερο για τον κόσμο, για μας, το προπονητικό επιτελείο και τον πρόεδρο.
Κλειδιά επιτυχίας μεταξύ άλλων ήταν το καλό κλίμα στα αποδυτήρια. Αυτό διατηρήθηκε και φέτος μαζί με τον κορμό. Πιστεύεις ότι μπορεί στα επόμενα 1-2 χρόνια ο ΠΑΣ να καταφέρει κάτι ανάλογο; Ρωτάω γιατί φέτος οι ομάδες της πεντάδας ήταν τουλάχιστον ένα κλικ πάνω όπως φάνηκε.
Πιστεύω ότι σαν ρόστερ ο ΠΑΣ θα μπορούσε να είναι στην πεντάδα φέτος, ήταν η έκτη καλύτερη ομάδα. Απλώς είναι κάποιες συγκυρίες που δεν άφησαν την ομάδα να βγάλει αυτό που ήθελε. Το καλό κλίμα υπήρχε και θα υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμα γιατί έχουμε πολύ καλά παιδιά στα αποδυτήρια. Είμαστε μία οικογένεια.

Είδαμε πέρυσι τον Οικονόμου και φέτος τον Κολοβέτσιο να παίρνουν μεταγραφή. Αρχίζει ο ΠΑΣ να αναδεικνύει παίκτες. Θα είναι ένα επιπλέον κίνητρο για όποιον έρχεται;
Ο ΠΑΣ είναι μεγάλη ομάδα και όπως όλες οι μεγάλες ομάδες πρέπει να βγάζει ταλέντα και να προωθεί τα δικά του παιδιά. Αυτό έχει αρχίσει από πέρυσι και το βάρος σταδιακά πέφτει σε μικρά παιδιά. Η ομάδα τα στηρίζει και τα προωθεί. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει ανάλογη συνέχεια.

Και για σένα υπήρχε ενδιαφέρον το καλοκαίρι που μας πέρασε. Τι έγινε;
Ακούστηκαν πολλά. Εγώ ήθελα να μείνω άλλον έναν χρόνο. Επιθυμία μου ήταν να πάρω παιχνίδια, δεν ήθελα να ρισκάρω κάτι. Μου άρεσαν τα Γιάννενα και έμεινα. Έπαιξε ρόλο ο πρόεδρος και γενικά η διοίκηση.

Φέτος έκανες άλλη μία καλή σεζόν και το ενδιαφέρον της ΑΕΚ είναι δεδομένο...
Εγώ το μυαλό μου το έχω στον ΠΑΣ. Η ομάδα είναι ανοιχτή σε προτάσεις. Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι πως τον πρώτο λόγο έχει η ομάδα και μετά εγώ.

Προτιμάς να παίζεις ως αριστερό μπακ ή ως μέσος;
Πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, μου αρέσουν το ίδιο και οι δύο θέσεις. Περισσότερα παιχνίδια πλέον έχω ως μέσος, αλλά μπορώ με την ίδια ευκολία να αγωνιστώ και ως μπακ.

Ποιο είναι το highlight σου από αυτή τη διετία;
Το παιχνίδι με την ΑΕΚ, το 2-0 πέρυσι, το οποίο μας έφερε κοντά στην Ευρώπη. Είχα βάλει ένα γκολ και είχα δώσει μία ασίστ. Ήταν το καλύτερό μου παιχνίδι. Θα μπορούσα να σου πω και το φετινό με την Ξάνθη εκτός έδρας, όμως, εκείνο με την ΑΕΚ ήταν πιο κρίσιμο.

Κλείνοντας θέλω να μου πεις ένα όνειρό σου που έχεις πετύχει και κάτι που θα ήθελες να κάνεις στα επόμενα χρόνια.

Ένα όνειρο που έχω πετύχει είναι να παίξω στην πρώτη εθνική και να σκοράρω. Το ήθελα πολύ. Το άλλο είναι να φορέσω τη φανέλα της Εθνικής.