Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Έξυπνη κίνηση με Μπέριο που ανανέωσε μέχρι τον Ιούνιο 2020

Αριστερά ο Θοδωρής Μπέριος στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα με τον Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού Τμήματος Δημήτρης Νιαρχάκο


Σε μια πολύ σημαντική κίνηση προέβη η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα καθώς επέκτεινε το συμβόλαιο του Θοδωρή Μπέριο μέχρι 30-6-2010.
Πρόκειται για έναν παίκτη που στα Γιάννινα έκανε άλματα προόδου και δίνει την ψυχή του για την ομάδα και τη φανέλα που φορά. Τέτοιους παίκτες με ψυχή και πάθος χρειάζεται η κάθε ομάδα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση


Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή της ομάδας Θεόδωρο Μπέριο έως τις 30.06.2020. Ο παίχτης δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας αμέσως μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του: "Πρώτα απ'όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη και την οικογένεια του, τους προπονητές μου και τον κ. Νιαρχάκο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και για την πρόταση ανανέωσης που μου έκαναν. Από τη στιγμή που μου έγινε η πρόταση ήταν για μένα εύκολο να πω το ναι. Περνάω πολύ καλά στην  ομάδα και απολαμβάνω τόσο το ποδόσφαιρο όσο και τη ζωή στην πόλη. Ένα επίσης μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίχτες μου και τον κόσμο των Ιωαννίνων. Εγώ από τη μεριά μου υπόσχομαι να δουλεύω σκληρά για να πάμε τον ΠΑΣ ακόμη πιο ψηλά."