Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Κορυφαίος προπονητής ο Γιάννης Πετράκης

Η στιγμή της βράβευσης του Γιάννη Πετράκη στην ετήσια εκδήλωση του ΠΣΑΠ


Ο Γιάννης Πετράκης του ΠΑΣ αναδείχθηκε κορυφαίος προπονητής της Σούπερ Λιγκ για τη σεζόν 2014/15 και σήμερα βράδυ στην ετήσια εκδήλωση του ΠΣΑΠ ανακοινώθηκε και το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
Ο Κρητικός τεχνικός σε δηλώσεις του μεταξύ άλλων ανέφερε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Θέλω να ευχαριστώ όλους τους ποδοσφαιριστές. Είναι πολύ τιμητικό για μένα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που με βοήθησαν να βρεθώ σε αυτή τη θέση. Όταν υπάρχει μια ατομική διάκριση μέσα από μια ομαδική δουλειά, πάντα  υπάρχουν κάποιοι άνθρωπου που μέσα από ομαδική δουλειά βοηθούν στο να προκύψει η ατομική διάκριση. Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ΠΑΣ Γιάννινα που μου έδωσε την ευκαιρία να εργαστώ σε αυτή τη σπουδαία ομάδα. Τους συνεργάτες που δεν φαίνονται αλλά και όλους τους ποδοσφαιριστές που βοήθησαν την ομάδα μας να κατακτήσει την έκτη θέση και να προκύψει αυτή η διάκριση για μένα. Οι ποδοσφαιριστές είναι οι πρωταγωνιστές, εμείς πρέπει να τους κάνουμε καλύτερους».


Ο Μάρκος Βελλίδης ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος τερματοφύλακας και μάλιστα συμπεριλήφθηκε και στην κορυφαία ενδεκάδα της σεζόν, ενώ ο Χάρης Χαρίσης αναδείχτηκε ο κορυφαίος νέος ποδοσφαιριστής της Super League και παρέλαβε το βραβείο του από τον τέως προπονητή του, Γιάννη Πετράκη..  «Ευχαριστώ τον ΠΑΣ, τον Γιάννη Πετράκη αλλά και τους συμπαίκτες μου. Αφιερώνω την οικογένειά μου που είναι πάντα μαζί μου» δήλωσε σχετικά.