Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Για έναν χρόνο στον ΠΑΣ ο γκολκίπερ Γιαννίκογλου του Ηρακλή

Αριστερά ο Σεραφείμ Γιαννίκογλου με τον Δημήτρη Νιαρχάκο στα γραφεία του ΠΑΣ


Τον 24χρονο γκολκίπερ Σεραφείμ Γιαννίκογλου απέκτησε για έναν χρόνο ο ΠΑΣ Γιάννινα για να καλύψει το κενό του Αλέξανδρου Πασχαλάκη.
Ήταν στον Ηρακλή από τον Ιανουάριο 2015 και την περσινή σεζόν είχε 2 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 1 στο κύπελλο με τη φανέλα του Γηραιού. Αγωνίστηκε επίσης σε Καβάλα και Φωκικό Άμφισσας.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ και οι δηλώσεις

Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας διάρκειας ενός έτους με τον τερματοφύλακα Σεραφείμ Γιαννίκογλου.


Ο ποδοσφαιριστής έκανε την ακόλουθη δήλωση στο pasgiannina.gr: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω πλέον στην οικογένεια του ΠΑΣ, μια ομάδα με μεγάλη ιστορία και πολλές επιτυχίες τα τελευταία χρόνια. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη και τη Διοίκηση, τον Δ/ντη του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νιαρχάκο, τον προπονητή κ. Πετράκη και τον προπονητή τερματοφυλάκων κ. Τσελιόπουλο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και για την ευκαιρία που μου δίνουν να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου έτσι ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της".