Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Πως έχασαν τον Πασχαλάκη ΑΕΚ και Ολυμπιακός!

Μια ιστορία με ενδιαφέρον για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

ΠΗΓΗ: ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Εκτός από τον Πέδρο Κόντε που είναι ο πρώτος σκόρερ και ο γκολκίπερ Αλέξανδρος Πασχαλάκης είναι από τα πρόσωπα που έκλεψαν την παράσταση τον τελευταίο καιρό στον ΠΑΣ Γιάννινα.
Ο λαμπρός γκολκίπερ έκανε καταπληκτικές εμφανίσεις σε σημαντικά παιχνίδια σε σημείο που θα υπάρξει και θόρυβος γύρω από το όνομά του για κλήση στην Εθνική ομάδα από τον ομοσπονδιακό προπονητή Μίκαελ Σκίμπε. Όλα αυτά ασφαλώς είναι γνωστά. 


Αυτό που δεν ήταν γνωστό και το αποκάλυψε ο ίδιος σε δηλώσεις του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ είναι ότι τόσο η ΑΕΚ όσο και ο Ολυμπιακός είχαν τον Πασχαλάκη από τα μικρά του χρόνια στις ακαδημίες τους, χωρίς κανείς από τους υπεύθυνους να αξιολογήσει το ταλέντο και τα προσόντα που είχε. Έτσι ο υψηλόσωμος γκολκίπερ έφυγε πρώτα από την ΑΕΚ και μετά από τον Ολυμπιακό ανοίγοντας τα δικά του φτερά καθώς έγινε επαγγελματίας το 2005 στην Ηλιούπολη. Για να πάει στην συνέχεια σε Λεβαδειακό, Κύπρο, Πανθρακικό και ΠΑΣ Γιάννινα. 

Μένουμε σ’ αυτό το κομμάτι, γιατί ούτε η ΑΕΚ ούτε ο Ολυμπιακός έχουν τώρα τερματοφύλακα σαν τον Πασχαλάκη και δεν αποκλείεται το καλοκαίρι να τον ζητήσουν με μεταγραφή. Αν είναι κάποιοι παίκτες στο υπάρχον ρόστερ του ΠΑΣ που μπορούν να προκαλέσουν μεταγραφικό ενδιαφέρον το καλοκαίρι είναι οι Κόντε και Πασχαλάκης. Τώρα βέβαια για ΑΕΚ και Ολυμπιακό έχει πετάξει το πουλάκι καθώς την πάτησαν με τον Πασχαλάκη όταν τον είχαν στις ακαδημίες τους και δεν τον αξιολόγησαν σωστά. Τώρα για να τον πάρουν θα πρέπει να περάσουν από το…. λογιστήριο του ΠΑΣ και να πληρώσουν χρήματα. 

Ο λαμπρός γκολκίπερ στις δηλώσεις του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ για το ξεκίνημα της καριέρας του τόνισε τα εξής: «Ξεκίνησα από τις ακαδημίες της ΑΕΚ στα 12 μου χρόνια και μετά πήγα στον Ολυμπιακό για δυόμισι χρόνια μέχρι τα 15 μου. Πάντως νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάτσω να σκεφτώ και που δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα είναι η δουλειά που πρέπει να κάνεις στη ζωή σου και πόσο συγκεντρωμένος είσαι σε αυτό που αγαπάς. Απλώς η ζωή δεν έχει μόνο ευκολίες, έχει και δυσκολίες καθημερινά που πρέπει να έχεις τη δύναμη ώστε να τις ξεπερνάς και να προχωράς. Δυστυχώς στην Ελλάδα όταν είσαι σε αυτήν την ηλικία σε θεωρούν πολύ μικρό αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος ώστε να πάρεις την ευκαιρία. Αν δεν αρπάξεις αυτήν την ευκαιρία μετά θεωρείσαι πολύ μεγάλος. Νομίζω ότι με αυτό που είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον εαυτό μου είναι που από τις αρχές που ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο μέχρι και τώρα δεν τα έχω παρατήσει ποτέ, δουλεύω καθημερινά και θέλω να βελτιώνομαι ώστε να ξεπερνάω όσες αδυναμίες έχω».

«ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΤΟΝ ΣΚΙΜΠΕ ΟΤΙ ΑΞΙΖΩ»

Για τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά του και τη μη κλήση του στην εθνική ομάδα από τον ομοσπονδιακό προπονητή Μίκαελ Σκίμπε δήλωσε τα εξής: «Δεν περίμενα βέβαια να αναφέρουν το όνομά μου για την Εθνική. Δεν είχα φανταστεί καν ότι έστω και λίγο θα μπορούσε να ακουστεί το όνομά μου για την Εθνική, σε κάτι τόσο μεγάλο, σε κάτι που από μικρός μου φαινόταν άπιαστο όνειρο. Φυσικά και δεν το περίμενα αλλά νομίζω ότι μόνο τιμητικά μπορώ να νιώθω αυτήν τη στιγμή. Δεν απογοητεύτηκα που δεν ήμουν στην τριάδα των τερματοφυλάκων. Αυτό με πεισμώνει κιόλας στο να είμαι καλύτερος στη συνέχεια, να δουλεύω περισσότερο για να αποδείξω στον κύριο Σκίμπε ότι είμαι εδώ και ότι αν θα μπορούσε να κοιτάξει έναν τερματοφύλακα σε χαμηλότερες ομάδες και όχι μόνο στις τρεις μεγάλες θα δηλώσω παρόν στη λίστα του».

«ΕΙΜΑΙ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΣ»


Για ενδεχόμενες προτάσεις μεγάλων ομάδων στην Ελλάδα, αλλά και ομάδων στο εξωτερικό τόνισε: «Πραγματικά δεν με απασχολεί αυτό το κομμάτι αυτή τη στιγμή, θέλω να είμαι συγκεντρωμένος στην ομάδα μου. Έχουνε μείνει πέντε παιχνίδια ακόμα, δε θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι τέτοιο αυτήν τη στιγμή. Όταν θα έρθει η ώρα νομίζω ότι τον πρώτο λόγο τον έχει η ομάδα μου που θα μπορεί να συζητήσει αν θέλει με άλλες ομάδες. Απλώς αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στην ομάδα μου, να μπορέσουμε να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται και να την βοηθάω όσο μπορώ από την πλευρά μου. Όσον αφορά το εξωτερικό νομίζω ότι κάθε Έλληνας ποδοσφαιριστής στο πίσω μέρος του μυαλού του θέλει να φύγει στο εξωτερικό, να δείξει εκεί τις δυνατότητές του. Πόσο μάλλον ένας τερματοφύλακας, ο οποίος στην ίδια θέση που παίζω εγώ είναι πολύ δύσκολο να φύγει κάποιος στο εξωτερικό. Νομίζω ότι θα διάλεγα πάντως το εξωτερικό αν θα γινόταν κάτι».

ΔΙΗΜΕΡΟ ΡΕΠΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΕΤΡΑΚΗΣ

Στον αγωνιστικό τομέα ο Πετράκης έδωσε ρεπό για Σαββατοκύριακο στους παίκτες για να ξεκουραστούν και να αποφορτιστούν ώστε να γεμίσουν μπαταρίες για τα υπόλοιπα πέντε παιχνίδια πρωταθλήματος. Το νέο ραντεβού για προπόνηση είναι για την Δευτέρα το απόγευμα όπου θα ξεκινήσει πρόγραμμα προπονήσεων προσαρμοσμένο στο ματς του ερχόμενου Σαββάτου με την Ξάνθη στα Γιάννινα. Όπως τονίσαμε και χθες, στο κυανόλευκο στρατόπεδο είναι όλοι σε εγρήγορση με στόχο μια καλή πορεία στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος.