Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Σκόνδρας: Στο βίντεο κατάλαβα πόσο ωραίο γκολ έβαλα


Η βράβευση του Απόστολου Σκόνδρα απο τον εκπρόσωπο της χορηγικής εταιρίας ΚΤΗΜΑ ΓΚΛΙΝΑΒΟΣ


Ο Απόστολος Σκόνδρας δεσμεύτηκε πως θα προσπαθήσει να ξαναπετύχει το γκολ αλά... Ζλάταν που πέτυχε με το εκπληκτικό τακουνάκι κόντρα στην Κέρκυρα, κατά την παραλαβή του βραβείου Best Goal της 24ης αγωνιστικής.

Aναλυτικά όσα είπε ο αμυντικός του ΠΑΣ Γιάννινα είπε:

Για την έμπνευση που είχε στο γκολ που σημείωσε: «Δουλεύουμε τέτοιες φάσεις στην προπόνηση. Είναι εντολή του προπονητή να πηγαίνω στο πρώτο δοκάρι. Ήταν ένα κακό κόρνερ, αλλά είχα το τέλειο τάιμινγκ και έβαλα ένα όμορφο γκολ».

Για το αν πιστεύει πως μπορεί να είναι το καλύτερο γκολ της χρονιάς: «Μακάρι να γίνει αυτό, το εύχομαι. Έχουν μείνει αρκετά παιχνίδια, αλλά ελπίζω να αναδειχθεί το καλύτερο της χρονιάς».

Για το τι του είπαν οι συμπαίκτες του και ο Πέδρο Κόντε: «Μου έλεγε τι γκολ έβαλες και τέτοια, όπως όλοι οι συμπαίκτες μου. Όχι μόνο ο Πέδρο. Μου έλεγαν τι γκολ έβαλες. Εγώ δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Το είδα μετά στο βίντεο και όντως ήταν ένα πολύ ωραίο γκολ».

Για το πώς εξηγεί ότι η ομάδα του πετυχαίνει πολλά όμορφα γκολ:  «Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Υπάρχει ποιότητα στην ομάδα και αυτό φαίνεται από τα πολλά ωραία γκολ που έχουμε πετύχει. Είναι ικανότητα πιο πολύ και όχι τύχη».

Για τα ωραία γκολ που έβαλε ο Πέδρο Κόντε με Παναθηναϊκό και Πλατανιά που επίσης βραβεύθηκαν: «Ήταν πολύ ωραία γκολ. Τα πανηγύρισα και εγώ με την ψυχή μου γιατί έπαιζα σ’ αυτά τα ματς. Ο Πέδρο είναι ένας εξαιρετικός ποδοσφαιριστής, το έχει αποδείξει και βρίσκεται πολύ ψηλά στον πίνακα των σκόρερ και ελπίζω να βάλει και άλλα και να μας βοηθήσει να κατακτήσουμε τον στόχο μας».

Για το αν μπορεί να βγει πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα: «Ναι φυσικά. Έχουν μείνει ακόμα έξι αγωνιστικές, νομίζω πως αν συνεχίσει μ’ αυτό το ρυθμό θα βγει πρώτος σκόρερ».

Για το αν ήταν δώρο το γκολ επειδή έμαθε πως θα γίνει πατέρας: «Ναι σίγουρα, σε όποιον και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ όμορφο. Όλοι θέλουμε να πετυχαίνουμε όμορφα γκολ. Σίγουρα περιμένω μ’ ανυπομονησία τον ερχομό του παιδιού μου, να έχει υγεία το σημαντικότερο όπως και εγώ και να μπορέσει το παιδί να δει κι άλλα βραβεία αργότερα».

Για το που αφιερώνει το γκολ: «Το αφιερώνω σ’ όσους μ’ αγαπάνε, σε όσους με πιστεύουν ως ποδοσφαιριστή. Στην οικογένειά μου, σε όλους. Και στο παιδί που έρχεται και στη γυναίκα μου».

Για το αν πίστευε ότι θα βάλει κάποια στιγμή ένα τέτοιο γκολ: «Εντάξει με τακουνάκι να σκοράρει ένας αμυντικός είναι λίγο δύσκολο. Το είχα κάνει πριν δύο χρόνια, αλλά η εκτέλεση έγινε από δεξιοπόδαρο, ήταν πιο δύσκολο γιατί είχε φάλτσα προς τα μέσα. Πριν δύο χρόνια δεν μπήκε δοκάρι και μέσα, μπήκε απευθείας».
Για το αν δουλεύουν ένα τέτοιο τρόπο για να πετύχουν γκολ: «Όχι, όχι δεν νομίζω. Εμείς δουλεύουμε όπως πάντα. Αν έρθει η ίδια στιγμή και ξαναγίνει, καλώς να έρθει. Θα προσπαθήσουμε να το ξανακάνουμε.
ΠΗΓΗ: sdna.gr