Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Ο Αλέκος Τάτσης εξηγεί τους λόγους που έφυγε από τον Θρίαμβο Σερβιανών


Χώρισαν οι δρόμοι του Αλέκου Τάτσης (δεύτερος από δεξιά στη φωτο των πανηγυρισμών για την άνοδο στη Γ' Εθνική) με τον Θρίαμβο Σερβιανών

Την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία του Θρίαμβου Σερβιανών υπέβαλε ο προπονητής Αλέκος Τάτσης, κάτι που δημοσιοποίησε ο ίδιος με δήλωσή του.
Έτσι η τοπική ομάδα θα ταξιδέψει την Κυριακή στην Καστοριά για το ματς με την Καλλιθέα (πρωτάθλημα Γ' Εθνικής) με υπηρεσιακό προπονητή. Εκτός και αν βρεθεί ο αντικαταστάτης του Αλέκου Τάτση.

Σε δήλωσή του ο παραιτηθείς τεχνικός αναφέρει τα εξής:

"Έθεσα την παραίτηση μου από τον πάγκο της ομάδας των Σερβιανων μετά το τέλος της αναμέτρησης με το Σούλι Παραμυθιάς. Μίλησα με τους παίκτες μου λέγοντας τους ότι όταν χάνουν δυο παιχνίδια στην εκπνοή, σημαίνει ότι δεν έχουν την τύχη με το μέρος τους. Η διοίκηση ωστόσο δεν έκανε αυτό που έπρεπε, δηλαδή να με ενημερώσει αν φεύγω ή όχι από την ομάδα, από την στιγμή που ΕΘΕΣΑ την παραίτηση μου. Θορυβημένος λοιπόν από τον περιβάλλοντα μου χώρο ότι η διοίκηση ήδη μιλάει με άλλους προπονητές, ενοχλήθηκα, καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσουν. Έχω μάθει στη ζωή μου αλλά και στο ποδόσφαιρο, να είμαι αυθόρμητος, αξιοπρεπής και “εγωιστής” σε αυτό που κάνω και σε καμια περίπτωση δεν αφήνω τους ποδοσφαιριστές με την προσπάθεια από το καλοκαίρι. Με τον Θρίαμβο προχωρήσαμε μαζί ένα “σκαλί” παραπάνω και ίσως κάποιοι θα έπρεπε να το σεβαστούν αυτό. 

Δυστυχώς όμως αυτό δεν το έκανε ούτε και ο Πέτρος Τζίμας που τον στήριξα όσο κανένας άλλος. Μου γύρισε την πλάτη. Εύχομαι η ομάδα να πετύχει τους στόχους της”