Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Εφ' όλης της ύλης μίλησε ο Πετράκης μετά το ματς με Απόλλωνα


Οι δηλώσεις του Γιάννη Πετράκη στη Ριζούπολη


Ο ΠΑΣ Γιάννινα επικράτησε εκτός έδρας με 2-1 τον Απόλλωνα Σμύρνης και πανηγύρισε το πρώτο του τρίποντο στο φετινό πρωτάθλημα.
Στη συνέντευξη Τύπου, ο Γιάννης Πετράκης έκανε λόγο για μία σημαντική αλλά συνάμα δύσκολη νίκη, δίνοντας συγχαρητήρια στους παίκτες του.


Παρόλα αυτά υπογράμμισε πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης κυρίως στον τομέα της επίθεσης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή των Ηπειρωτών:
«Ήταν μια πάρα πάρα πολύ σπουδαία νίκη για μας και δύσκολη. Παίζαμε με μια ομάδα που προερχόταν από αρνητικά αποτελέσματα, έπαιζε σπίτι της και ήθελε το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι έχει ποιότητα ο Απόλλωνας και θα βρει τον δρόμο του.

Εμείς δεν είχαμε ηρεμία στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, είχαμε δικαιολογημένα άγχος επειδή δεν είχαμε καλές παρουσίες στα δύο πρώτα παιχνίδια, αν και ήταν δύσκολα. Το διάστημα αυτό ο Απόλλωνας είχε μία καλή ευκαιρία. Κάναμε κι εμείς κάποιες καλές προϋποθέσεις, αλλά στη συνέχεια βάλαμε 2 ωραία σε εκτέλεση γκολ και είχαμε και 2 ακόμα ευκαιρίες να μεγαλώσουμε το σκορ. Ο Απόλλωνας είχε ενδιάμεσα μία ευκαιρία, αλλά σε γενικές γραμμές ελέγξαμε το παιχνίδι και δεν κινδυνεύσαμε.

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μας και να κοιτάξουμε από σήμερα το επόμενο παιχνίδι με τον Άρη».

Για το αν φοβήθηκε ότι μπορεί να στραβώσει το ματς μετά τις χαμένες ευκαιρίες: «Όλα μπορούν να συμβούν στη δουλειά μας. Και ειδικά όταν χάνεις ευκαιρίες μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός. Εμείς ευτυχώς και με 10 παίκτες δεν το πληρώσαμε».

Για την εμπειρία που έχει ο ΠΑΣ και τη βελτιωμένη εικόνα του: «Εγώ είμαι ευχαριστημένος από κάποια πράγματα στο αμυντικό κομμάτι. Ο Απόλλωνας στο α’ ημίχρονο μας έκανε ευκαιρίες μόνο με ατομικές ενέργειες, δεν προέκυψε κάτι από συνεργασίες. Είμαι ευχαριστημένος από την τακτική προσέγγιση.

Υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και στο επιθετικό κομμάτι. Υπήρχε ψυχολογική πίεση γιατί στα προηγούμενα παιχνίδια δεν είχαμε την μπάλα στα πόδια μας».

Για το 3-5-2 και αν συνέβαλε στη νίκη και την αλλαγή εικόνας: «Το σύστημα παίζει κάποιο ρόλο, αλλά δεν είναι ο πιο σημαντικός. Τα πιο σημαντικά είναι η ενέργεια, η έμπνευση, το καλό ‘διάβασμα’ του παιχνιδιού’ και η συνέπεια σε αυτό που επιλέγουμε να υπηρετήσουμε. Η ομάδα μας μπορεί να αλλάζει πολλούς σχηματισμούς».

Για το πόσο σημαντική είναι η νίκη ψυχολογικά: «Πολύ σημαντική γιατί στα 5 από τα 6 πρώτα ματς παίζουμε στην Αθήνα και με μεγάλους αντιπάλους. Αυτό δυσκολεύει την προσπάθειά μας και η νίκη αποκτά μεγάλη αξία στο σημείο που ήρθε».

Για τον Κακούμπα που έμεινε εκτός αποστολής: «Αυτά είναι δικιά μου δουλειά. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, αλλά ήταν θέμα τακτικής. Έχω βάθος στο ρόστερ και έκρινα ότι έπρεπε να μείνει έξω. Είμαι κάθε μέρα στο γήπεδο και ανταποδίδω αυτά που βλέπω».

Για την εμφάνιση του Λέο: «Ο Λέο δεν είχε παίξει ούτε στα φιλικά και δεν μπορούσα να έχω εικόνα απ’ όσα βλέπω μόνο στην προπόνηση. Για να πάρω την απόφαση όμως και να τον εμπιστευτώ, σημαίνει ότι μου καταθέτει πράγματα στην προπόνηση και τα κατέθεσε και σήμερα, ήταν πολύ καλός».

Για τους πολλούς επιθετικούς που έχει ο ΠΑΣ και αν θα έχει επιθετικούς προσανατολισμούς φέτος η ομάδα: «Μια μαγική λέξη στη ζωή είναι η ισορροπία. Εμένα η δουλειά μου είναι με βάση τα όπλα που έχω να βρίσκω την καλύτερη ισορροπία και να τα αξιοποιώ. Άρα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο με βάση τα όπλα που έχω».
ΠΗΓΗ: a-sports.gr