Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Τέλος η συνεργασία με τον προπονητή της ομάδας Νέων Κ15


Ο Τάσος Ανθυμιάδης αποτελεί παρελθόν για την ομάδα νέων Κ15 του ΠΑΣ


Από την ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ανακοινώθηκε το τέλος της συνεργασίας με τον προπονητή της ομάδας νέων Κ15 Τάσο Ανθυμιάδη, κατόπιν δικής του επιθυμίας. Αναλυτικά η ανακοίνωση: 
"Η Π.Α.Ε. Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει τη διακοπή συνεργασίας με τον προπονητή της Κ15 κ. Τάσο Ανθυμιάδη κατόπιν απαιτήσεως του, για προσωπικούς λόγους.
Η Π.Α.Ε. Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ θέλει να τον ευχαριστήσει για όλα όσα προσέφερε στην ομάδα με τον επαγγελματισμό του και την αγάπη στα νέα παιδιά και του υπενθυμίζει ότι η πόρτα της ομάδας θα είναι πάντα ανοιχτή για αυτόν. Μαζί στα εύκολα, Μαζί στα δύσκολα.
Ο Τάσος μέσα από το pasgiannina.gr δήλωσε: «Είναι πολύ δυσάρεστο για εμένα αυτή τη στιγμή να αποχωρώ από τη θέση του προπονητή της Κ15. Δυστυχώς αναγκάζομαι να αποχωρήσω για προσωπικούς μου λόγους. Θέλω να υπενθυμίσω στα παιδιά μου στην ομάδα ότι θα είμαι δίπλα τους και θα χαίρομαι με τις επιτυχίες τους αλλά θα είμαι δίπλα τους και στις αναποδιές. Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να επιστρέψω και να προσφέρω τον καλύτερο μου εαυτό στα νέα παιδιά. Ευχαριστώ τον πρόεδρο της ΠΑΕ κ. Χριστοβασίλη για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στο πρόσωπο μου».