Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Κόντε στη NOVA: Η ρήτρα είναι κάτω από 1 εκατομμύριο ευρώ

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις στη NOVA από τον Πέδρο Κόντε

Ο πρωταγωνιστής της νίκης του ΠΑΣ επί του Παναθηναϊκού, Πέδρο Κόντε, αποκάλυψε στην «Ώρα των Πρωταθλητών» ότι η ρήτρα του για κάθε ενδιαφερόμενο είναι μικρότερη του ενός εκατ. ευρώ.

Οι δηλώσεις του:

«Δεν ξέρω αν ήταν ένα από τα καλύτερα μου παιχνίδια στην Ελλάδα, αλλά θέλαμε πολύ την νίκη και καταφέραμε να την πάρουμε. Προσωπικά, είμαι πολύ χαρούμενος που αυτή ήρθε με τα δικά μου γκολ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη μου στον ΠΑΣ, στην Μελίγια δεν έπαιζα στην θέση μου, όμως εδώ όλα κυλάνε ιδανικά. Δουλεύω πολύ πάνω στα δυνατά στοιχεία που έχω στο παιχνίδι μου, όπως η δύναμη και η ταχύτητα και αυτά προσπαθώ να βγάλω στο γήπεδο.

Σε ότι αφορά το ενδιαφέρον άλλων ομάδων, το διάβασα στις εφημερίδες, έχουν φτάσει κάποιες φήμες στα αυτιά μου, αλλά ως εδώ. Τίποτα περισσότερο δεν υπάρχει. Η ρήτρα μου πάντως είναι μικρότερη από το ένα εκατομμύριο ευρώ, όπως ακούγεται.

Εγώ πάντως σκέφτομαι μόνο τον ΠΑΣ, τη δουλειά και τη βελτίωση μου. Μου αρέσει εδώ στην Ελλάδα, είμαι πολύ χαρούμενος και περνάω πολύ καλά εδώ. Περίμενα να περάσω καλά, αλλά περνάω καλύτερα, όλο αυτό είναι μία ευχάριστη έκπληξη

Σε ότι αφορά το πρώτο γκολ και τις διαμαρτυρίες του Παναθηναϊκού για φάουλ, το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα επαφής, δεν είναι τένις ή μπάσκετ. Είναι μία επαφή μέσα στα όρια. πήρα δύναμη και πετάχτηκα για να φύγω μπροστά.

Σε ότι αφορά το δεύτερο είναι ένα από τα καλύτερα που έχω πετύχει, αν και έχω σκοράρει ανάλογα ακόμα και με τον ΠΑΣ. Προσωπικά δεν σκέφτομαι τον τίτλο του πρώτου σκόρερ. Είμαστε μία ταπεινή ομάδα με ταπεινούς στόχους, το μόνο που σκέφτομαι είναι να σκοράρω και τα γκολ αυτά να είναι πολύτιμα για την ομάδα μου».


ΠΗΓΗ: novasports.gr