Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Γ. Ντάσιος: Περιμένω να δω παλιούς φίλους και γνωστούς

Δηλώσεις του Γιώργου Ντάσιου για τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΗΓΗ: ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Ο Γιώργος Ντάσιος που την Κυριακή ως παίκτης του Απόλλωνα θα τεθεί αντιμέτωπος με τον ΠΑΣ τη φανέλα του οποίου φόρεσε για 14 χρόνια, σε χτεσινές δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΔΩΔΩΝΗ Super FM και στην εκπομπή του Μιχάλη Μερτζιανίδη δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Υπάρχει ένα μικρό άγχος μέχρι να ξεκινήσει το παιχνίδι. Είναι λίγο περίεργα τα συναισθήματά μου. Να πω την αλήθεια δεν περίμενα ποτέ ότι θα παίξω αντίπαλος του ΠΑΣ, αλλά να που το έφερε η στιγμή. Από την πρώτη στιγμή που η ομάδα μου ο Απόλλων ανέβηκε στην Α’ Εθνική, σκέφτηκα και τα παιχνίδια που θα δώσουμε με τον ΠΑΣ. Εγώ είμαι επαγγελματίας θα κάνω το καθήκον μου, αλλά υπάρχει και το συναισθηματικό κομμάτι, καθώς αγωνίστηκα 14 χρόνια στον ΠΑΣ που είναι μια ολόκληρη ζωή. Είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για μένα και ανυπομονώ να δω την Κυριακή παλιούς φίλους με τους οποίους ζήσαμε καλές και άσχημες στιγμές».