Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Γ. Πετράκης: Θα δω τι θα κάνω όταν τελειώσει το πρωτάθλημα

Ο Γιάννης Πετράκης στην συνέντευξη Τύπου με τον υπεύθυνο επικοινωνίας Μπάμπη Καρβέλη


Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννης Πετράκης τόνισε τα εξής: «Έγινε μια σπουδαία προσπάθεια από τους παίκτες μας απέναντι σε μια πάρα πολύ καλά οργανωμένη ομάδα που δεν είναι τυχαίο που βρίσκεται ψηλά στην βαθμολογία. Με βάση την συνολική εικόνα του αγώνα έπρεπε να είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα.
Η Ξάνθη ξεκίνησε καλύτερα το παιχνίδι, αλλά και εμείς μετά αντιδράσαμε, γίναμε επικίνδυνοι και είχαμε ακόμα και στο α’ ημίχρονο τις προϋποθέσεις να πετύχουμε κάποιο γκολ. Μετά το γκολ της Ξάνθης κόντρα στη ροή του παιχνιδιού, νομίζω ότι η εικόνα μας, η νοοτροπία μας και ο τρόπος παιχνιδιού, μας έφεραν τουλάχιστον αυτό το ισόπαλο αποτέλεσμα. Δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις για να κάνουμε και κάτι περισσότερο. Δυστυχώς όμως δεν τα καταφέραμε. Έχουμε το μυαλό μας στο ματς που έρχεται με την Βέροια».

Σε ερώτηση να σχολιάσει δημοσίευμα ότι μίλησε με την Ξάνθη για να πάει εκεί προπονητής τόνισε: «Εγώ είμαι προπονητής του ΠΑΣ Γιάννινα και έχω σαν αρχή να υπηρετώ το σωματείο μέχρι εκεί που φθάνει η συμφωνία μας. Εγώ δεν έχω κάνει καμία κουβέντα με άλλη ομάδα ούτε με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Εγώ θέλω να είμαι συγκεντρωμένος στον στόχο μας, να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε μέχρι τέλος μέσα από την αξιοπρέπεια που μας διακρίνει για να πάμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά. Όταν τελειώσει αυτός ο κύκλος θα έχουμε χρόνο να συζητήσουμε περισσότερα πράγματα».

Για το αν έκανε λάθη ο επόπτης Ποντίκης ο Πετράκης τόνισε: "Δεν ήμουν στην ίδια ευθεία για να έχω άποψη. Αλλά και να ήμουν δεν είμαι εγώ υπεύθυνος να σχολιάζω την διαιτησία".

Για τις φήμες που πάντα υπάρχουν στο τέλος του πρωταθλήματος όταν παίζουν ομάδες που έχουν ανάγκη βαθμών απάντησε: «Αυτά δεν αφορούν την ομάδα μας και δεν μας αγγίζουν. Και δεν χρειάζεται να αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες».