Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Ο Χρήστος Δώνης εξηγεί γιατί δεν έπαιξε στα Γιάννινα

Στο στιγμιότυπο ο Χρήστος Δώνης από τις λίγες φορές που φόρεσε τη φανέλα του ΠΑΣ


Ο Χρήστος Δώνης μίλησε για τη νέα σελίδα που έχει... ανοίξει στην καριέρα του με την μετακίνησή του στον Ηρακλή Για τους στόχους του με τον Ηρακλή και τη νέα σελίδα στην καριέρα του, μίλησε ο Δώνης στον σταθμό «Metropolis 95.5».


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ 

Για τον ερχομό του στον Ηρακλή: «Είμαι χαρούμενος που ήρθα στη Θεσσαλονίκη και τον Ηρακλή. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της, να παραμείνει στην κατηγορία και πιστεύω πως μπορεί να τα καταφέρει. Όπως βλέπουμε στο Πρωτάθλημα, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές ανάμεσα στις ομάδες. Ελπίζω να πάνε όλα καλά».

Για το πώς φαντάζεται την εξάμηνη παρουσία του στον Ηρακλή: «Δεν είναι ούτε καν έξι μήνες, αλλά 3-4 μήνες. Φαντάζομαι ότι θα περάσουν γρήγορα, με ματς Κυριακές, Τετάρτες και προπόνηση κάθε μέρα. Θα περάσουν ευχάριστα».

Για τον στόχο του με τον Ηρακλή: «Θέλω να κάνω τη διαφορά στον Ηρακλή, όμως, είμαι δανεικός και ο κόσμος το ξέρει. Πάνω από όλα είναι η ομάδα. Ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα, να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου και να παραμείνει ο Ηρακλής στην κατηγορία».

Για το αν συμβουλεύτηκε τον πατέρα του (σ.σ. Γιώργος Δώνης) πριν πάρει την απόφασή του να έρθει στον Ηρακλή: «Μιλάμε με τον πατέρα μου. Όχι μόνο στο θέμα του Ηρακλή, αλλά γενικά ποδοσφαιρικά. Μιλήσαμε για το ότι δεν έπαιζα πολύ στα Γιάννινα και στο τέλος αποφάσισα να έρθω στον Ηρακλή, που θεωρώ ότι είναι και το σωστό. Ήταν θετικός και ο πατέρας μου. Εγώ, όμως, παίρνω τις αποφάσεις. Το ότι μιλάμε, δεν σημαίνει ότι αποφασίζει αυτός. Στην προκειμένη περίπτωση, είχαμε την ίδια γνώμη».

Για το τι του είπε ο Γιώργος Δώνης για τον Ηρακλή: «Ότι παρά την κατάσταση που επικρατεί, είναι μια μεγάλη ομάδα, με κόσμο. Ότι θα πρέπει να προσπαθήσω να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου και θα κάνει καλό σε μένα η παρουσία μου στον Ηρακλή».

Για την αγωνιστική του κατάσταση: «Σήμερα θα προπονηθώ για πρώτη φορά με τον Ηρακλή. Δεν έχω κάτσει καθόλου, βεβαίως. Και στα Γιάννινα έκανα μέχρι τέλους προπονήσεις. Μόνο δύο προπονήσεις έχασα. Αν βγήκε το δελτίο μου, είμαι έτοιμος να παίξω στην Ξάνθη».

Για τους λόγους που δεν έπαιξε στα Γιάννινα: «Παίζουν ρόλο πολλές συγκυρίες στο ποδόσφαιρο. Μπορεί να έφταιξα εγώ, μπορεί και οι άλλοι. Ίσως δεν με βόλευε το σύστημα, μπορεί και κάποιοι πιο παλιοί από εμένα να είχαν προτεραιότητα. Ποδοσφαιρικά δεν ήταν καλή περίοδος για εμένα, αν και γνώρισα πολλούς καλούς ανθρώπους και είχα καλή συνεργασία».

Για τον Σάββα Παντελίδη και αν έχει μιλήσει μαζί του: «Έχουμε γνωριστεί, αλλά δεν έχουμε συνεργαστεί. Έχω καλή άποψη γι’ αυτόν. Από ότι μου είπαν προσπαθεί με τις ομάδες του να παίξει ποδόσφαιρο. Θα βοηθήσει πολύ την ομάδα. Έχουμε μιλήσει πολλές φορές αυτές τις ημέρες. Είναι σημαντικό για έναν παίκτη να σου δείχνει πως σε θέλει πάρα πολύ».

Για το πώς τον έπεισε ο προπονητής του Ηρακλή για να πει το «ναι»: «Μου είπε αυτά που μου είπε και ο πατέρας μου. Είναι μεγάλη ομάδα με κόσμο, παρά το γεγονός ότι περνάει μια δύσκολη κατάσταση. Εδώ θα έχω πιο πολλές ευκαιρίες από ότι στα Γιάννινα. Το πιο σημαντικό είναι αυτό που μου είπε ότι στον Ηρακλή προσπαθούμε να παίξουμε ποδόσφαιρο και όχι να καταστρέψουμε το παιχνίδι του αντιπάλου».
Για το φετινό Πρωτάθλημα: «Το καλό είναι ότι βλέπουμε ομάδες σαν τον Πανιώνιο και την Ξάνθη να βρίσκονται ψηλά. Ο Ολυμπιακός ξέφυγε πολύ στη βαθμολογία, ενώ Παναθηναϊκός, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ δεν βρίσκονται στην καλύτερή τους κατάσταση».

ΠΗΓΗ: gazzetta.gr