Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Χριστοβασίλης: Δεν απείλησα και δεν έβρισα κανέναν

Οι νέες δηλώσεις από τον πρόεδρο του ΠΑΣ Γιώργο Χριστοβασίλη


Για εμπάθεια απέναντί του, δίχως να μπορεί να εξηγήσει το λόγο, κατηγόρησε τον Βλάνταν Ίβιτς ο Γιώργος Χριστοβασίλης δίνοντας συνέχεια μέσω του Metrosport στο χθεσινό μεταξύ τους επεισόδιο. 

Ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΣ ξεκαθάρισε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον ΠΑΟΚ ή τον Ιβάν Σαββίδη, αλλά τα έβαλε και με τον Λούμπος Μίχελ. Όσον αφορά στην κατάσταση του γηπέδου των Ζωσιμάδων, είπε πως η πρώτη που πλήττεται από αυτό είναι η ομάδα του και πως έχει κάνει πολλές εκκλήσεις στη ΓΓΑ για να δοθεί μια λύση. 

Αναλυτικά, ο Γιώργος Χριστοβασίλης μίλησε για: 

- τις καταγγελίες Ίβιτς: «Ενοχλήθηκα από τις δηλώσεις του προπονητή του ΠΑΟΚ στο τέλος. Φωτογράφησε εμένα ότι φταίω εγώ για την κατάσταση του γηπέδου. Αυτό που προσπάθησα ήταν να πάω να του πω ότι όλα όσα λέει δεν είναι σωστά. Να κατηγορήσει όποιον θέλει για το γήπεδο, τον ιδιοκτήτη του, τους πάντες, όχι όμως εμένα. Δεν είναι δικό μου το γήπεδο. Είμαστε φιλοξενούμενοι σε αυτό και πληρώνουμε ενοίκιο, είτε είναι σε καλή, είτε σε κακή κατάσταση. Είπαν ότι έκανα τον νταή στα αποδυτήρια, πράγμα που δεν ισχύει. Εγώ άκουσα βρισιές από τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ. Διαβάστε τις εκθέσεις των παρατηρητών». 

- τους ισχυρισμούς του πως ο Ίβιτς αναφέρεται εις βάρος του με υβριστικούς χαρακτηρισμούς ενώπιον των παικτών του ΠΑΟΚ: «Το είπα, γιατί το έχει κάνει επανειλημμένως. Δεν ξέρω γιατί με κατηγορεί και γιατί φταίει ο ΠΑΣ. Ρωτήστε τον ίδιο. Δημοσιογράφοι είστε, άνθρωποι που μιλούν υπάρχουν, μπορείτε να μάθετε». 

- τις πηγές από τις οποίες έλαβε την πληροφορία πως ο Ίβιτς τον βρίζει στους παίκτες του ΠΑΟΚ: «Τι να κάνω; Να πω ονόματα; Ας βγει ο ίδιος να πει ότι δεν το έχει κάνει. Δεν είναι 1-2 μέρες, αρκετούς μήνες με βρίζει. Εγώ δεν έχω κάτι μαζί του. Ούτε πρόταση του έχω κάνει να δουλέψει στον ΠΑΣ, ούτε προηγούμενο μαζί του έχω, ούτε γνωριζόμασταν. Ας αναρωτηθούν γιατί τόσοι παίκτες που έπαιζαν βασικοί εδώ πήγαν στον ΠΑΟΚ και δεν παίζουν. Παλιότερα δηλαδή είχαν ποδοσφαιρική ικανότητα και τώρα την ξέχασαν; Είναι εμπαθής ο Ίβιτς και μεροληπτεί εις βάρος τους. Γι' αυτό δεν παίζουν. Ίσως είναι και κάτι άλλο που μπορεί να ενοχλεί τον ίδιο. Δεν νομίζω ότι είναι το γήπεδο το πρόβλημα». 

-την κατάσταση του γηπέδου: «Για το γήπεδο φωνάζω συνέχεια στη ΓΓΑ ότι πρέπει να φτιαχτεί. Εμείς το ζούμε συνέχεια αυτό. Εμάς μας ικανοποιεί νομίζετε; Οι παίκτες μας είναι διαλυμένοι μετά από κάθε ματς και χρειάζονται μέρες για να συνέλθουν. Οι άλλοι έρχονται, παίζουν ένα ματς και φεύγουν». 

-τη σχέση του με τον ΠΑΟΚ: «Δεν έχει καμία σχέση το περιστατικό με τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ πήρε μια πεντακάθαρη νίκη. Τώρα γιατί τα συνδέουν αυτά τα δύο δεν ξέρω. Νομίζω ότι είναι λάθος». 

-τα όσα λένε στον ΠΑΟΚ πως έβρισε τον Ίβιτς: «Δεν μπήκα ποτέ στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ και μπορείτε να το μάθετε. Πήγα στο γραφείο του προπονητή, αλλά έλειπε, ήταν στα αποδυτήρια. Σε απόσταση πέντε μέτρων από τα αποδυτήρια έγινε το επεισόδιο. Δεν έβρισα κανέναν. Ούτε ο Ίβιτς με έβρισε. Άλλοι από τον ΠΑΟΚ με έβρισαν. Είναι γραμμένο στην έκθεση του παρατηρητή. Δεν έχω δώσει αφορμή τόσα χρόνια, είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ήταν σχεδιασμένο μάλλον. Ίσως επειδή έπρεπε οπωσδήποτε να κερδίσει ο ΠΑΟΚ το προχώρησαν λίγο παραπάνω. Τόσες μέρες ασχολούνται με το γήπεδο των Ιωαννίνων. Λες και δεν το ξέρουμε το πρόβλημα. Πρέπει να το υπενθυμίζουμε συνέχεια;» 

-τη συμπεριφορά του Σάββα Θεοδωρίδη στο πρόσφατο ΠΑΣ – Ολυμπιακός: «Ξέρετε τι επεισόδια έγιναν με τον Ολυμπιακό στα αποδυτήρια; Κανένας Θεοδωρίδης δεν αλωνίζει. Για μένα όλες οι ομάδες είναι το ίδιο. Είναι μεγάλη ομάδα ο ΠΑΣ και δεν ανήκει πουθενά. Παραπονέθηκα επανειλημμένα στους παρατηρητές για τη συμπεριφορά του Θεοδωρίδη και έγιναν και επεισόδια στο τέλος». 

-τις σχέσεις του με τον Ιβάν Σαββίδη: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του. Υπάρχει συνεργασία, μου έδωσε δανεικό το καλοκαίρι, πήρε πολλούς παίκτες από εμάς. Η συνεργασία είναι ιδανική. Ίσως αυτό να ενοχλεί κάποιους στον ΠΑΟΚ». 

-τον Λούμπος Μίχελ: «Ο Μίχελ με έβριζε χθες. Το δικό του το όνομα είναι γραμμένο στην έκθεση. Πιθανώς να ενοχλείται και ο Λούμπος Μίχελ από τις σχέσεις μου με τον Ιβάν Σαββίδη. Εγώ δεν έχω μιλήσει ποτέ ούτε για τον Ίβιτς, ούτε για τον Μίχελ. Αν είχα ένα προσωπικό πρόβλημα με κάποιον θα προσπαθούσα να το λύσω μόνο μου και όχι να το βγάλω να το ακούσει όλη η Ελλάδα».


ΠΗΓΗ: sport-fm