Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Γ. Πετράκης: Αφού δεν μπορέσαμε να κερδίσουμε, είναι θετικό που δεν χάσαμε

Οι δηλώσεις του Γιάννη Πετράκη στη συνέντευξη Τύπου 



Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννης Πετράκης στις δηλώσεις του τόνισε τα εξής: «Ήθελα να πω ότι σήμερα δεν έγινε καλό παιχνίδι με ποιότητα, αλλά στηρίζθηκε περισσότερο στις προσωπικές μονομαχίες και στη γρήγορη μεταφορά της μπάλας από τη μια περιοχή στην άλλη.
Έπαιξε μεγάλο ρόλο το γήπεδο που από το ξεκίνημα δεν βοηθούσε στο να βάλουν τη μπάλα κάτω, ειδικά η ομάδα μας που έχει ποιότητα με αποτέλεσμα να στηριχθεί το παιχνίδι στη δύναμη και στις προσωπικές μονομαχίες. Στο αμυντικό κομμάτι θεωρώ ότι λειτουργήσαμε καλά.

Όμως πρέπει να δώσουμε μεγάλη βάση και στο επιθετικό κομμάτι, έστω και μ’ αυτές τις συνθήκες που δεν μας βοηθά το γήπεδο και να γίνουμε πιο δημιουργικοί. Γιατί και εμείς μόνο δύο φάσεις κάναμε τη μία στην κόντρα επίθεση και την άλλη από στημένη φάση. Το θετικό σήμερα είναι οι προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες και ότι καταφέραμε να κρατήσουμε το μηδέν, που για μένα είναι σημαντικό. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα απ’ αυτό το παιχνίδι και θα κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι».

Σε ερώτηση αν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με το γήπεδο αφού και ο Παράσχος στάθηκε στο θέμα του γηπέδου, απάντησε: «Δεν είναι δικό μου θέμα αυτό, δεν είναι στην δική μου αρμοδιότητα να απαντήσω. Εγώ κάνω μόνο τη διαπίστωση που είναι αυτή που είπα».


Σε ερώτηση αν ξεκινούσε τώρα το ματς αν θα έκανε τα ίδια πράγματα τόνισε: «Σας λέω ειλικρινά θα έκανα τα ίδια πράγματα. Εγώ δεν είμαι δογματικός, αν στην πορεία χρειασθεί να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις, θα τις κάνουμε».