Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Ο Σταύρος Τσουκαλάς ευχαριστεί τον ΠΑΣ και τον κόσμο του

Το 2012 ο Γιώργος Χριστοβασίλης παραδίδει τη φανέλα στον Σταύρο Τσουκαλά, στο ξεκίνημα μιας δημιουργικής τετραετίας.


Ο Σταύρος Τσουκαλάς με δήλωσή του στο facebook ευχαριστεί τον πρόεδρο Γιώργο Χριστοβασίλη, το τεχνικό τημ και τον Γιάννη Πετράκη, τον Δημήτρη Νιαρχάκο, τον κόσμο και όλη την οικογένεια του ΠΑΣ για τη συνεργασία στα 4 χρόνια που αγωνίστηκε με μεγάλη επιτυχία στον «Άγιαξ της Ηπείρου».


Αναλυτικά η δήλωση του Σταύρου Τσουκαλά


«4 υπέροχα χρόνια σε μια ομάδα-οικογένεια που μου χάρισε φοβερές στιγμές, που δέθηκα, που έκανα πολλούς φίλους. θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον κύριο Χριστοβασίλη και την οικογένεια του. Επίσης μέσα από την καρδιά μου τον Δημήτρη Νιαρχάκο στον οποίο οφείλονται πολλά για το κλίμα και το δέσιμο που επικρατεί στα αποδυτήρια και όχι μόνο. 

Όλους τους προπονητές που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ αυτά τα χρόνια και τα team του κάθε ενός και τον κύριο Πετράκη που μου άλλαξε επίπεδο όχι μόνο σαν παίχτη αλλά και σαν άνθρωπο. στους ανθρώπους που δεν φαίνονται πολύ, τους φροντιστές, τους φυσιοθεραπευτές, τους γιατρούς, τους ανθρώπους στα γραφεία τις ΠΑΕ. ένα τεράστιο ευχάριστο μέσα από τα βάθη τις καρδιάς μου στον υπέροχο κόσμο που πάντα ήταν δίπλα στην ομάδα και με αγάπησε όλα αυτά τα χρόνια.
με εκτίμηση και πολύ σεβασμό για την ομάδα-πολύ-κόσμο!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»