Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Ο Ίλιτς αναγγέλλει τη φυγή του από τον ΠΑΣ;


Σύμφωνα με αυτά που λέει ο Ίλιτς φαίνεται ότι τα σπάει με τον ΠΑΣ


Κατηγορηματικά διέψευσε τα δημοσιεύματα περί επέκτασης της συνεργασίας του με τον ΠΑΣ ο Μπράνα Ίλιτς μιλώντας στο sport-fm.gr. «Πέρασα υπέροχα, αλλά πλέον κοιτάζω το μέλλον μου», πρόσθεσε ο Σέρβος. Μπορεί το πρωί να ήρθαν στο φως της δημοσιότητας δημοσιεύματα που ήθελαν τον Μπράνα Ίλιτς να ανανεώνει το συμβόλαιό του με τον ΠΑΣ Γιάννινα, όμως η πρόθεση του ποδοσφαιριστή είναι τελείως διαφορετική. 
Ο Σέρβος επιθετικός, μιλώντας στο sport-fm.gr, τόνισε πως όσα γράφτηκαν δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα καθώς στη συζήτηση που είχε με την διοίκηση υπήρξε διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές. Στη συνέχεια αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στο διάστημα της τετραετούς παρουσίας του στον «Άγιαξ της Ηπείρου», αλλά και στην ξεκάθαρη πρόθεσή του να ανοίξει μια νέα πόρτα στην καριέρα του, είτε στην Ελλάδα (με την οποία είναι δεμένος) είτε στο εξωτερικό. 

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Μπράνα Ίλιτς στο sport-fm.gr και στον Γιάννη Σταυρόπουλο: 




Για το αν ανανεώνει το συμβόλαιό του με τον ΠΑΣ: «Ναι είμαι ενήμερος από το πρωί. Τα διάβασα όμως δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Είχαμε όντως μία συνάντηση με τη διοίκηση. Βάλαμε τα δεδομένα κάτω, όμως δεν είμαστε κοντά κι έτσι πλέον δεν είναι η πρόθεσή μου να συνεχίσω στον ΠΑΣ». 



Για το αν του είναι δύσκολο να φύγει από την ομάδα: «Η αλήθεια είναι πως πέρασα τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια στα Γιάννενα. Δέθηκα με την ομάδα και τον κόσμο, όμως πλέον είμαι 31χρονών και δεν γίνεται να μην κοιτάζω το μέλλον μου». 



Για το αν έχει προτάσεις κι αν έχει προτίμηση ανάμεσα σε Ελλάδα ή εξωτερικό«Έχουμε μιλήσει με μερικές ομάδες. Στην Ελλάδα είμαι αρκετά χρόνια εδώ και η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πολύ. Δεν θα έλεγα λοιπόν ότι έχω πρόβλημα αν παραμείνω στην Ελλάδα ή η επόμενη ομάδα μου είναι από το εξωτερικό. Στην παρούσα φάση αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βρω μια ομάδα που να με καλύπτει».