Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Ίλιτς: Δύσκολο για πεντάδα αλλά θα προσπαθήσουμε

Ο Μπράνα Ίλιτς αριστερά παραλαμβάνει το βραβείο MVP από τον Φίλιππο Σκόρδο


Από τους δημοσιογράφους MVP του αγώνα ψηφίστηκε ο Μπράνα Ίλιτς που πήρε το βραβείο από τον φυσιοθεραπευτή Φίλιππο Σκόρδο. Κατά την απονομή δηλώθηκαν τα εξής:

Φίλιππος Σκόρδος: «Είναι μεγάλη τιμή που δίνω το βραβείο στον Μπράνα, έναν καταπληκτικό άνθρωπο και ποδοσφαιριστή. Εύχομαι πάντα επιτυχίες κι εγώ προσωπικά να του είμαι αχρείαστος».


Μπράνα Ίλιτς: «Θα ήταν καλύτερα να κερδίζαμε το παιχνίδι και ας μην έπαιρνα εγώ το βραβείο. Ήταν δύσκολο παιχνίδι, με δύσκολο αντίπαλο, παίξαμε το πρώτο ημίχρονο καλά, αλλά μετά το 1-0 νομίζω ότι σταματήσαμε. Για μένα παίζει ρόλο και η αποβολή που είχαμε. Μια ομάδα  που θέλει να πάει ψηλά, πρέπει να έχει και μυαλό. Στο 1-0 δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Είμαι στενοχωρημένος που δεν κερδίσαμε, αλλά συνεχίζουμε έτσι και καλύτερα για να πάμε εκεί που θέλουμε. Η πεντάδα δυσκόλεψε, αλλά εγώ νομίζω ότι μπορούμε.


Το σημερινό παιχνίδι θα μας πήγαινε πιο κοντά στην 5η θέση, αλλά συνεχίζουμε. Δεν νομίζω ότι θα μας επηρεάσει η ισοπαλία, δεν έχουμε χάσει εδώ και 5 ματς και δεν έχουμε κάτι να χάσουμε ως το τέλος».