Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Συμβόλαιο μέχρι 30-6-2019 υπέγραψε ο Μαυροπάνος

Η πρώτη μεταγραφή του χειμώνα ανακοινώθηκε σήμερα Δευτέρα από την ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα


Συμβόλαιο μέχρι 30-6-2019 υπέγραψε στον ΠΑΣ Γιάννινα ο νεαρός κεντρικός μέσος Ντίνος Μαυροπάνος. Η μεταγραφή του ανακοινώθηκε σήμερα επίσημα από την ΠΑΕ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις

Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας διάρκειας 3,5 ετών με τον δεκαοκτάχρονο αμυντικό Κωνσταντίνο Μαυροπάνο.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ξεκινάω την καριέρα μου σαν επαγγελματίας στον ΠΑΣ. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και για την ευκαιρία που μου δίνουν. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά έτσι ώστε να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της νέας μου ομάδας."