Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ποιός είναι ο Καρανίκας που πήρε ο ΠΑΣ από τη Λάρισα

Ο Νίκος Καρανίκας με τον πρόεδρο Γιώργο Χριστοβασίλη κατά την υπογραφή των συμβολαίων τους


Την απόκτηση του 23χρονου αμυντικού Νίκου Καρανίκα από τη Λάρισα ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα. Υπέγραψε τριετές συμβόλαιο μέχρι 30-6-2018. Είναι γέννημα θρέμα της ΑΕΛ, γεννήθηκε στη Λάρισα στις 4-3-1992. Από το 2010 που έγινε επαγγελματίας στην ΑΕΛ δεν άλλαξε ομάδα και έμεινε μέχρι τώρα στη Βασίλισσα του κάμπου κάνοντας συνολικά στην τελευταία 5ετία 78 συμμετοχές στα πρωταθλήματα Β’ και Γ’ Εθνικής με 2 γκολ και 11 συμμετοχές σε αγώνες κυπέλλου.
Φέτος με την ομάδα της Λάρισας στη Β’ Εθνική είχε 25 συμμετοχές και 1 γκολ. Είναι πολύνθετος παίκτης και παίζει σε όλες τις θέσεις της άμυνας αλλά κυρίως στο δεξιό άκρο.


Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ και οι δηλώσεις


Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Νικόλαο Καρανίκα μεχρι 30/6/2018. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο παίχτης δήλωσε τα εξής: "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό το βήμα στην καριέρα μου. Ένας μεγάλος κύκλος κλείνει σήμερα κι ένας καινούργιος ανοίγει. Έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία και είμαι έτοιμος να βοηθήσω να την ομάδα να πετύχει τους στόχους της για τα επόμενα χρόνια. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι και ο σύλλογος θα με βοηθήσει να εκπληρώσω τους δικούς μου."