Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Πετράκης: Έχω θετική διάθεση να μείνω στον ΠΑΣ

Θετικός να μείνει στον ΠΑΣ είναι ο Πετράκης


Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννης Πετράκης στη συνέντευξη Τύπου τόνισε τα εξής: «Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες που έκαναν μια μεγάλη προσπάθεια. Κατά διαστήματα παίξαμε πάρα πολύ καλά με προϋποθέσεις για γκολ που δεν καταφέραμε. Αυτό είναι μέσα στο ποδόσφαιρο.
Παίξαμε με μια ομάδα χωρίς άγχος που έδειξε ότι μπορούσε να κάνει παραπάνω πράγματα στη διάρκεια της χρονιάς. Θέλαμε για δικούς μας λόγους να πάρουμε τη νίκη, αλλά είμαστε στην 5η θέση και θα προσπαθήσουμε να την κρατήσουμε μέχρι τώρα».
Σε ερώτηση αν επηρεάστηκε η ομάδα από τη μη αδειοδότηση τόνισε: «Η εικόνα της ομάδας έδειξε ότι δεν ήταν επηρεασμένη. Ο Πρόεδρος έκανε το καλύτερο για να πάρει η ομάδα την αδειοδότηση. Εμείς είμαστε αφοσιωμένοι στο αγωνιστικό κομμάτι και είχαμε καλύτερη εικόνα από άλλα παιχνίδια, αλλά δεν μας βγήκε αυτό που θέλαμε».
Σε ερώτηση τι σκοπεύει να κάνει ο ίδιος για τη νέα χρονιά ανέφερε: «Η διάθεσή μου είναι θετική να μείνω. Είμαι πολύ ευχαριστημένος στα Γιάννινα και η διάθεσή μου είναι θετική. Να τελειώσει η αγωνιστική περίοδο. Εγώ αν υπάρξει κάποια πρόταση θα το μάθαιναν πρώτοι οι άνθρωποι που συνεργάζομαι».

Σε άλλη ερώτηση να σχολιάσει τις επιτυχίες της ομάδας Κ-17 και αν μπορεί η ομάδα να στηριχτεί στις υποδομές ανέφερε: «Πολλά συγχαρητήρια στους προπονητές των τμημάτων και στον κ. Γεωργουλόπουλο αλλά και στον πρόεδρο που επένδυσε πάνω σ’ αυτά. Η προσπάθεια αυτή δεν θα σταματήσει εδώ. Εμείς στηρίζουμε το κομμάτι αυτό, αλλά στην δεδομένη χρονική στιγμή δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω. Δεν είμαι προσωπολάτρης. Σέβομαι στους σπουδαίους παίκτες, γιατί αυτοί ανεβάζουν την ομάδα ψηλά αλλά το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα. Δεν τελείωσε η χρονιά. Έχουμε ένα σπουδαίο ματς με τον Παναθηναϊκό και θα παλέψουμε για την 5η θέση. Μετά με ηρεμία θα δούμε την κατάσταση.