Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Γ. Πετράκης: Πήραμε ένα σημαντικό βαθμό

Τι δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Πετράκης


Στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννης Πετράκης δήλωσε τα εξής: «Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα που είναι σε πολλή καλή κατάσταση και προέρχεται από θετικά αποτελέσματα που έχει πολύ καλή ποιότητα υλικού και βάθος.

Στο α’ ημίχρονο δεν ήμασταν εδώ. Δεν ήταν η ομάδα αυτή που έχω στο μυαλό μου. Σταθήκαμε τυχεροί στο α’ ημίχρονο. Θα μπορούσαμε να είχαμε δεχτεί κάποιο γκολ. Νομιζω ότι τα πράγματα στο β’ ημίχρονο αλλάξανε, είχαμε καλύτερη οργάνωση στο παιχνίδι μας. Παρότι δώσαμε γήπεδο στον Πλατανιά δεν νομίζω να υπήρχε άλλη φάση εκτός από μία και στο διάστημα αυτό αν ήμασταν λίγο πιο προσεκτικοί θα μπορούσαμε κάτι να κάνουμε στην περιοχή του Πλατανιά, που είχαμε κάποιες καλές προϋποθέσεις. Για μένα ο βαθμός αυτός είναι πάρα πολύ σημαντικός. Είναι σημαντικό, που έστω και με τη βοήθεια της τύχης για 3ο παιχνίδι δεν δεχόμαστε γκολ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον Πλατανιά για τη φιλοξενία που είχαμε και σαν Κρητικός να ευχηθώ στο τέλος της χρονιάς να είναι και αυτοί καλά και εμείς καλά». 


Σε ερώτηση για το πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση με τα οικονομικά προβλήματα ο Γιάννης Πετράκης απάντησε: «Ο ΠΑΣ είναι μια καλά οργανωμένη ομάδα, αυτό που λέτε δεν έχει ισχύ μέσα στην ομάδα. Είμαι τυχερός που είμαι σε μια ομάδα που έχει πολύ καλό κλίμα και καλά παιδιά. Για μένα ο πρόεδρος είναι πολύ καλός άνθρωπος και κάνει κάθε μέρα το καλύτερο που μπορεί για να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της ομάδας. Εγώ δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψη. Είμαι περήφανος που είμαι προπονητής στον ΠΑΣ που είναι μια μεγάλη ομάδα και εκπροσωπεί μια μεγάλη περιοχή με απεριόριστη αγάπη από τον κόσμο. Αυτό το εισπράττω με μεγάλη συχνότητα. Θέλω να δώσω σ' αυτή την ομάδα ότι μπορώ, για να πάμε όσο γίνεται πιο ψηλά». 


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ sporfmxania.gr ΚΛΙΚ ΕΔΩ