Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Πέρσι τέτοια μέρα το αντίο ενός μεγάλου άσσου

Πέρσι τέτοια μέρα ο επίσημος αποχαιρετισμός των όπλων από τον Τάσο Πάντο. Στο στιγμιότυπο ο αποχαιρετισμός από τον πρόεδρο Γιώργο Χριστοβασίλη.










Πέρσι τέτοια μέρα στην αθλητική επικαιρότητα κυριαρχούσε η αποχώρηση από την ενεργό δράση του Τάσου Πάντου, με τελευταίο σταθμό τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Στον «Η.Α» της Τρίτης 2 Ιουλίου 2013 σημειώναμε μεταξύ άλλων και τα εξής: «Συγκινητική ήταν η συνέντευξη Τύπου του Τάσου Πάντου να αποχωρήσει από την ενεργό δράση. Πριν μιλήσει αυτός ο Γιώργος Χριστοβασίλης τόνισε: «Τον ευχαριστώ για την τιμή να συνεργαστεί μαζί μας. Όποια θα είναι η απόφαση του Τάσου οι πόρτες του ΠΑΣ πάντα θα είναι ανοιχτές και τον θέλουμε δίπλα μας». Πριν ξεκινήσει η συνέντευξη αντιπροσωπεία φίλαθλων από τον σύνδεσμο Azzura Familia του χάρισε μια ανθοδέσμη. Ο Τάσος Πάντος συγκινημένος τόνισε: Όταν ξεκινάς το ποδόσφαιρο δεν σκέφτεσαι ποτέ αν θα έρθει αυτή η μέρα. Αλλά αν ρίξω μια ματιά πίσω μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος για ότι πέτυχα με σκληρή δουλειά. Η επόμενη μέρα είναι δύσκολη αλλά πρέπει να σταματάς όταν πρέπει και όχι όταν θέλεις. Ευχαριστώ όλους, τις προηγούμενες ομάδες μου Προοδευτική, Ολυμπιακό και τον ΠΑΣ που με αγκάλιασε. Μα πιο πολύ ευχαριστώ την οικογένειά μου που με στήριξε και ήταν ο κυματοθραύστης και στα ξεσπάσματά μου. Θέλω τα παιδιά μου να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο και να γίνουν καλύτερα από μένα. Στην καριέρα μου ακολούθησα τρεις αρχές: Συνέπεια, ήθος και αλήθεια».