Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Χριστόπουλος: Μου έκανε πολύ αργά πρόταση ο ΠΑΣ

Ο Γιάννης Χριστόπουλος χαιρετά τους φιλάθλους του ΠΑΣ μετά τη νίκη μέσα στη Νέα Σμύρνη









Σε μία συνέντευξη εφ όλης της ύλης στον Δωδώνη superfm και τον Μιχάλη Μερτζιανίδη ο Γιάννης Χριστόπουλος μίλησε για την θητεία του στον ΠΑΣ Γιάννενα αλλά και για τα επόμενα σχέδια στην καριέρα του. Μεταξύ άλλων ένας από τους καλύτερους Έλληνες προπονητές μίλησε για:


Το πώς ήρθε στα Γιάννενα: Είχα μιλήσει και εγώ με τον πρόεδρο πίστευα ότι έπρεπε να είχε έρθει πιο έμπειρος προπονητής και ίσως ο κόσμος του ΠΑΣ να μην εμπιστευόταν έναν άσημο προπονητή σαν εμένα και η επιλογή του Αναστασιάδη ήταν η καλύτερη επιλογή. Ο κ. Χριστοβασίλης μου πρότεινε έναν λόγο στην ομάδα εγώ του αντιπρότεινα κάποιον άλλον λόγο και έτσι τελικά έμεινα ως σκάουτερ. Νομίζω ότι αυτός ο τομέας έλειπε από την ομάδα κι πιστεύω ότι βοήθησαν σε όλη την Ελλάδα υπάρχει ταλέντο. Σε κάποιες περιοχές υπάρχει μεγαλύτερη ποσότητα όπως είναι στην Θεσσαλία. Τα παιδιά πρέπει να ξεκινούν από μικροί, να δουλεύουν σε σωστές βάσεις και την κατάλληλη στιγμή να κάνουν τα κατάλληλα βήματα.

Όταν ανέλαβε την πρώτη ομάδα: Είναι η πρώτη φορά που πραγματικά έχω λίγο τρακ γιατί μιλάω μετά από πάρα πολύ καιρό. Όλη αυτή η ιστορία το πώς χτίστηκε η ομάδα, το πως έγιναν τα βήματα είναι μία φοβερή ιστορία. Όλα ξεκίνησαν όταν ο κ. Αναστασιάδης απάντησε αρνητικά στην πρόταση του κ. Χριστοβασίλη. Συναντήθηκα με τον πρόεδρο στην Αθήνα. Μου είπε ότι θέλει να αναλάβω την ομάδα. Είχαμε πάρα πολλά θέματα να λύσουμε. Πήραμε την αδειοδότηση στην συνέχεια μας την πήραν πίσω και μπήκαμε στην διαδικασία να δημιουργήσουμε μία ομάδα με περιορισμούς. Υπήρχαν πάρα πολλά ζητούμενα. Ο πρόεδρος μου έδωσε τα κλειδιά της ομάδας. Ήμασταν μια ομάδα που θα παλεύαμε για την παραμονή στην κατηγορία. Θα κάναμε άμυνα και στα εκτός έδρας παιχνίδια θα παίζαμε με κόντρα επιθέσεις. Αρα θέλαμε από την μέση και μπροστά παίκτες γρήγοροι, κάποιους παίκτες που να είναι από πίσω και να κάνουν παιχνίδι από εκεί και κάποιους παίκτες που θα στήριζαν τους πιο νέους. Θέλαμε να μείνει στην ομάδα ο Πάντος, ο Τζημόπουλος και μετά να βρούμε σέντερ φορ.
Η πρώτη μεταγραφή ήταν του Νίκου Κοροβέση, που ήταν και η πρώτη μου μεταγραφή ως προπονητής. Σαν αριστερός αμυντικός θα ήταν δύσκολο να λειτουργήσει στην superleagueαλλά θα μπορούσε να κάνει πολύ μεγάλη καριέρα σαν αριστερός μέσος. Ο Πάντος πέρα από εξαιρετικός ποδοσφαιριστής είναι μία σπουδαία προσωπικότητα. Είναι ένας παίκτης που μπορεί να φτιάξει και τα αποδυτήρια. Ήταν παράδειγμα για μίμηση για κάθε έναν ποδοσφαιριστή. Ο Τζημόπουλος είναι πολύ ποιοτικός ποδοσφαιριστής. Είχα επιλέξει να τον τοποθετήσω σε θέση στόπερ για να μιλήσουμε να δημιουργούμε και από πίσω.

Για τα πλέι οφ με τον ΠΑΣ Γιάννενα: Στοχεύαμε στο πρώτο ματς με την Τρίπολης στην έδρα μας, το τρίτο και τέταρτο με τον Ατρόμητο και το τελευταίο με τον ΠΑΟΚ. Ξαφνικά βρεθήκαμε να έχουμε 6 πόντους και να είμαστε πρώτοι. Ηρθε το ματς με τον Ατρόμητο που στα πρώτα λεπτά έσπασε το πόδι του ο Πάντος, χτύπησε ο Κεϊτά, δεχθήκαμε γκολ και με τον Ατρόμητο εκεί που στοχεύαμε σε τέσσερις πόντους στα δύο αυτά ματς πήραμε έναν. Στο τελευταίο ματς με τον ΠΑΟΚ αν είχαμε καταφέρει να κερδίσουμε μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα πράγματα.

Για την αποχώρησή του από την ομάδα: Ήθελα να μείνω στην ομάδα όσο μπορούσα. Τους τελευταίους τρεις μήνες και ειδικά τον τελευταίο ενάμιση μήνα άρχισαν να γίνονται διάφορα πράγματα και μου έδιναν την αίσθηση ότι δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε όπως είχαμε ξεκινήσει. Η αλήθεια είναι ότι είχα ένα πλάνο στο μυαλό μου και πίστευα πως την επόμενη τριετία θα είχαμε μία ομάδα ανταγωνιστική σε όλα τα επίπεδα. Ηθελα να κάνουμε κάποια βήματα που δεν μπορούσα να τα κάνω. Αυτό που με στενοχώρησε πάρα πολύ ήταν πως δεν είχαμε κάποια πρόταση από την ομάδα. Η πρόταση από τον ΠΑΣ μου έγινε την 1η Ιουνίου, το τελευταίο βράδυ πριν το τελευταίο ματς με τον ΠΑΟΚ. Δεν μιλούσα με καμία άλλη ομάδα. Δεν ήθελα να πάω σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα του ΠΑΣ. Δέχθηκα μία πρόταση από την Λάρνακα, μετά μου ήρθε η πρόταση για την Ταβρίγια. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Ενημέρωνα τον πρόεδρο για κάθε κίνηση. Μου είχαν καταλογίσει πολλά τότε. Τι έφυγα για τα χρήματα. Δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Τα χρήματα που μου έδιναν μπορούσα να τα βρω και ελληνική ομάδα. Ο ιδιοκτήτης είναι αυτός που χαράσσει την πορεία. Αν δεν σου αρέσει διαφωνείς και φεύγεις. Το άσημο είναι να παραμείνεις και να λύσεις με κάποιον διαφορετικό τρόπο τα πράγματα. Εξακολουθώ να εκτιμώ τον κ. Χριστοβασίλη.

Για την Ταβρίγια: Οι ένδεκα πόντοι που κατακτήσαμε ήταν μεγάλη επιτυχία. Βρήκα μία ομάδα με παιδιά μόνο από τις ακαδημίες. Δεν υπήρχαν παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις. Αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε το σύστημα. Πολύ δουλειά, πολλή κούραση, πίεση. Έζησα απίστευτες στιγμές από τον κόσμο. Αυτούς τους πέντε μήνες που έζησα εκεί πιστεύω ότι έγινε μία πολύ καλή δουλειά.

Για το μέλλον του:  Συζητήσεις με ομάδες υπάρχουν αλλά θα δούμε. Δεν θέλω να κάνω σχέδια, θα δούμε το τι θα γίνει.

Για την αγάπη του κόσμου: Το μεγαλύτερο δώρο που μπορούσα να έχω ήταν η αγάπη του κόσμου και των ποδοσφαιριστών μου. Ο ΠΑΣ Γιάννενα είναι στην καρδιά μου για πάντα. Ένα κομμάτι της ψυχής μου είναι σίγουρο πως θα μείνει σε αυτή την πόλη.

ΠΗΓΗ: skygoal.gr